gullklumpene('',) Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 noen som har noen forslag til billige måter å enten betille eller lage invitasjonskort på?? har surfet litt, men føler meg litt lost......
maja_73 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Lage selv, enten med Publisher eller Word. Vi laget egne i Word, lagde fletteliste med alle navn, kjøpte papir på Panduro(A6) og printet på fargeskriver. Ble kjempebra, 250 kroner for 60 invitasjoner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå