Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hei I dag var jeg på badeland sammen med mannen min og lille gutten på 2 år.. vi stor koste oss sammen.. Jeg svømte forsiktig ved siden av guttene mine og tok det helt med ro.. tok ikke noe vann skli eller noe er i uke 37.. og lurer på om det kan være farlig å bade i basseng.. min mor ble jo helt hysterisk for at jeg hadde badet i basseng og sa at det kunne være farlig.. og bla.. bla.. bla.. håper noen kan svare meg God påske alle sammen
kattepusen_87 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 det annbefales på det sterkeste å unngå... grunnen er til det er pga...bakteriene i offentlige basseng/boblebad...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 for noe tull!!!!!!! legene og jordmødrene anbefaler jo gravide å være i basseng da dette kan virke positivt på bekkenløsning . i norge er bassengene veldig rene i forhold til bakterier. å så lenge som slimproppen er på plass er d absolutt ingen fare:)
mine små alver... Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Helt enig grysom..Jeg har gått til behandling i offentlig basseng for bekkenløsninga mi!! Ikke farlig det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå