Gå til innhold

Noen DumDum-fans her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker gammel Dum Dum, men det de har produsert fra og med Transit synes jeg er kjedelig ;-)

Skrevet

Alene??Er du Splitter Pine gal??hehe:-D Jeg er fan av dem ja! Mye bra musikk!! Vært artig og vært på en konsert med dem igjen!

Skrevet

Oh jaa!!

God, gammal fan her ;o)

Var på 1.konsert for snart 18 år siden. Hehehe...

Skrevet

Jepp. Liker best det gamle. Enhjørning ble jo bare pinlig.

Skrevet

Begge guttene mine har arvet musikksmaken til mamma og elsker DumDum Boys!

Holdt på å le meg ihjel første gang jeg hørte 4 åringen synge med : "Jeg er en enhjørning, nå kommer jeg og tar PØLSEN din..."

 

Men jeg er jo en "gammel" dame da, så jeg har all den gamle musikken jeg ;-)

 

Og de skal spille i byen min til sommeren, fritt for å ha barnevakt den kvelden!!!! Yippi!

Skrevet

Kristin:

 

Hahahaha, nå fikk jeg meg en god latter her :-D

Pølsen ja...hahahhaha

Skrevet

Hehehe.. Ja, jeg er gal.. men det var da ikke dèt vi snakket om? Hihihi.. Jeg har ei på snart 5, som står å rocker luftgitar ut av en annen verden når splitter-pine suser over høytalerene..

 

Og ellers kan jeg bare opplyse alle om at de kommer til DRAMMEN!!!!! På årets elvefestival!!!!! WUHUUUU!!!!!! Som vi GLEDER oss!!!!!!!!

Noen som kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...