petite fleur Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Liker gammel Dum Dum, men det de har produsert fra og med Transit synes jeg er kjedelig ;-)
Thunderstruck Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Alene??Er du Splitter Pine gal??hehe:-D Jeg er fan av dem ja! Mye bra musikk!! Vært artig og vært på en konsert med dem igjen!
Alba44 Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Oh jaa!! God, gammal fan her ;o) Var på 1.konsert for snart 18 år siden. Hehehe...
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Jepp. Liker best det gamle. Enhjørning ble jo bare pinlig.
Fire småtroll Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Begge guttene mine har arvet musikksmaken til mamma og elsker DumDum Boys! Holdt på å le meg ihjel første gang jeg hørte 4 åringen synge med : "Jeg er en enhjørning, nå kommer jeg og tar PØLSEN din..." Men jeg er jo en "gammel" dame da, så jeg har all den gamle musikken jeg ;-) Og de skal spille i byen min til sommeren, fritt for å ha barnevakt den kvelden!!!! Yippi!
Alba44 Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Kristin: Hahahaha, nå fikk jeg meg en god latter her :-D Pølsen ja...hahahhaha
Denice Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. mars 2008 Hehehe.. Ja, jeg er gal.. men det var da ikke dèt vi snakket om? Hihihi.. Jeg har ei på snart 5, som står å rocker luftgitar ut av en annen verden når splitter-pine suser over høytalerene.. Og ellers kan jeg bare opplyse alle om at de kommer til DRAMMEN!!!!! På årets elvefestival!!!!! WUHUUUU!!!!!! Som vi GLEDER oss!!!!!!!! Noen som kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå