Gå til innhold

noen som spådommen har stemt/ikke stemt på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. spådamene har spådd ulike graviditeter på meg?? er så nysgjerrig på hva som stemmer. noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fomle&Ariel har hatt rett på meg...

Denne gangen så får vi vente å se litt... venter på tanta;o) Og det er flere som har spådd meg gravid nå;o) Og en del som har spådd mai...

Skrevet

Mamalari har spådd feil to ganger (en gang graviditet som ville gå fint, men som endte i MA og gravid i feb. noe jeg ikke ble). Forme&Ariel spådde også graviditet i februar. Så da står jeg igjen med Stratosen, som har spådd meg gravid i mai :)

Må bare få sagt at jeg tar den spåingen med en klype salt, men gøy er det jo å se om noen får rett, da.

Skrevet

Blitt spådd av malvine og aurora, de sier begge innen Mai. Og aurora sier gutt.. også sier gullmor1 i juli/aug. med jente.. så nå får vi se hva det blir til hehe:P

Skrevet

marvine kanskje, hehe

Skrevet

aurora spådde meg gravid nå i vår/sommer.

så jeg vil ikke få greie på om hu har rett før etter sommeren:)

Skrevet

Jeg ble spådd av tre stykker om at jeg kom til å bli gravid i januar, en spådde til og med at jeg var garvid når jeg snakket med henne i januar, så jeg var jo så overbevist at jeg hadde lykkes!!!!!!!!!!!! Men dessverre TR var riktig nok litt forsinket, men jeg ble ikke gravid:(

Nedturen var stor og jeg var så skuffet over meg selv for at jeg trodde så mye på det. Mitt råd, ta spådommen med en klype salt så gjør det ikke så vondt når det ikke stemmer.

Skrevet

På meg har fire stk spådd meg gravid i april/mai. Håper de har rett :) er jo rart at SÅ mange sier det sammen.. Det må vel ligge noe i det? ;))

Skrevet

Jeg har ei venninne som tyder drømmer. Fortalte henne om min drøm og hun mente det kanskje kunne bety at jeg kom til å bli gravid. Noe hun ikke vet, er at vi planlegger nettopp dette :D Så jeg ble litt sjokka når hun fortalte meg dette :P

Skrevet

jeg ble spådd graviditet i påsken, og her sitter jeg med positiv graviditetstest:)

Skrevet

ps. husker ikke hvem som spådde meg, men var ei her inne på bim:)

Skrevet

Jeg ble spådd gravid i april/mai. Håper så veldig at det stemmer:) Siden jeg måtte vente denne pp!

Skrevet

hvor kan vi bli spådd her da??:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...