sekke Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 hei. spådamene har spådd ulike graviditeter på meg?? er så nysgjerrig på hva som stemmer. noen med erfaringer??
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Fomle&Ariel har hatt rett på meg... Denne gangen så får vi vente å se litt... venter på tanta;o) Og det er flere som har spådd meg gravid nå;o) Og en del som har spådd mai...
Giinaღ Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Mamalari har spådd feil to ganger (en gang graviditet som ville gå fint, men som endte i MA og gravid i feb. noe jeg ikke ble). Forme&Ariel spådde også graviditet i februar. Så da står jeg igjen med Stratosen, som har spådd meg gravid i mai Må bare få sagt at jeg tar den spåingen med en klype salt, men gøy er det jo å se om noen får rett, da.
megogknotten Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Blitt spådd av malvine og aurora, de sier begge innen Mai. Og aurora sier gutt.. også sier gullmor1 i juli/aug. med jente.. så nå får vi se hva det blir til hehe:P
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 aurora spådde meg gravid nå i vår/sommer. så jeg vil ikke få greie på om hu har rett før etter sommeren:)
håpet omden lille... Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Jeg ble spådd av tre stykker om at jeg kom til å bli gravid i januar, en spådde til og med at jeg var garvid når jeg snakket med henne i januar, så jeg var jo så overbevist at jeg hadde lykkes!!!!!!!!!!!! Men dessverre TR var riktig nok litt forsinket, men jeg ble ikke gravid:( Nedturen var stor og jeg var så skuffet over meg selv for at jeg trodde så mye på det. Mitt råd, ta spådommen med en klype salt så gjør det ikke så vondt når det ikke stemmer.
Prinsen & spiren Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 På meg har fire stk spådd meg gravid i april/mai. Håper de har rett er jo rart at SÅ mange sier det sammen.. Det må vel ligge noe i det? )
Putzie Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har ei venninne som tyder drømmer. Fortalte henne om min drøm og hun mente det kanskje kunne bety at jeg kom til å bli gravid. Noe hun ikke vet, er at vi planlegger nettopp dette Så jeg ble litt sjokka når hun fortalte meg dette
LabbogLine Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 jeg ble spådd graviditet i påsken, og her sitter jeg med positiv graviditetstest:)
LabbogLine Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 ps. husker ikke hvem som spådde meg, men var ei her inne på bim:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Jeg ble spådd gravid i april/mai. Håper så veldig at det stemmer:) Siden jeg måtte vente denne pp!
Stolt mamma og englemamma Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 hvor kan vi bli spådd her da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå