HøstBaby <3 Elias Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Har også tenkt på Jonathan og Elias, men sambo liker ikke dem helt. Nathalie eller Jonas derimot er begge enige i, så hva synes dere ?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 heisann=) Jeg liker Nathalie, Elias å Jonathan. Synest alle tre er fine navn. Jeg selv vil kalle sønnen min Tobias om vi får en gutt, Er ikke så glad i Jonas jeg da. Men smaken er som baken=) Bruk navnene dere om dere liker dem og ikke minst er enige om dem=) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg kjenner faktisk to søsken som heter Nathalie og jonathan.. hehe.. Pene navn begge to.. Vi har tenkt litt på Nathalie selv =)
Kjærlighet <3 Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Nå heter jenta vår Nathalie så det sier seg selv at jeg synes det er et kjempefint navn:-) Likte Jonas også:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Min sønn heter Jonas, kjempefint navn Natalie er også fint! jeg kan ikke bruke det siden tante heter det. Men det er fint! ingen nevner navnet mathilde, det er jo et nydelig navn! hadde jeg ventet en jente skulle hun hete det, så for meg høres "jonas og mathilde" så fint sammen
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 fine navn liker bedre Natalia jeg da som mi lille snupp heter
zethaline Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Min første datter heter Nathalie og synes det navnet er helt nydelig. Ikke så mange som heter det heller;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Minsta mi hete nathalie. Kjempefint navn:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Jeg synes Nathalie og Jonas er kjempefine navn!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 kjempefine navn begge to,ikke verst at dere ble enige,det er ikke bare,bare....her i huset har vi guttenavnet klart(jeg har skikkelig "guttefølelse"),men helt uenige om jentenavn...så det blir spennende på ultralyden om 3 dager..
Kelly mams Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 uttaler du det Natali eller Natalie, jeg heter selv Nathalie, men uttales uten e.. På andre liker jeg navnet, men jeg er ikke gla i det på meg selv.. typisk
HøstBaby <3 Elias Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. mars 2008 Uttales Nathalie, rett frem.. Blir Nathalie uansett om det blir jente, så snakket vi mer om guttenavna, å der blir det Elias eller Jonas.. Tror det blei Elias Veldig fornøyd over at vi er enige, skal ikke være lett, men vi falt begge to for disse navnene så da er jo det greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå