Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Begynte å lekke fostervann kl 16. Dro på sykehuset ikveld for å sjekke og det var helt klart fostervann. Da blir jeg satt igang senest fredag morgen. Hvis ikke riene tar seg opp før det da! Merker de godt så kanskje tar de seg opp allerede til imorgen! Er 5 dager over så nå er jeg glad!!! Men det blir nok en lang natt...
Axus' girlfriend Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 har du lekket mye fostervann?og har du kjent noe til riene allerede? spør litt siden jeg også hadde vannavgang i dag, men har ikke merket noe særlig mer. siden jordmor var usikker på om det hadde vært vannavgang (siden det ikke kom væske ved GU), har jeg ikke fått innkallelse imorgen. men lekker så smått enda, så må ringe de i morgen uansett. fikk den "splosj"følelsen da det angivelige vannet kom, så det kan ikke ha vært så mye annet enn fostervann heller - noe jordmor var enig i.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Har lekket en del. Ikke noe splsj følelse men nok til at 3-4 bind har blitt gjennomvåte. Har hatt kynnere eller rier i hele dag men de har blitt mye sterkere nå i løpet av kort tid. Og virker som om jeg lekker mer og mer for hver rie.
Axus' girlfriend Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 såpass ja:) Da er det vell ikke lenge til du er i gang da. hos meg har det egentlig ikke kommet så veldig mye i ettertid, men hun ligger laaangt nede i bekkenet og hodet er festa - fungerer som en liten propp. Derfor var situasjonen vanskelig å vurdere syntes jordmor da..hoff, liker ikke å gå lenge om det skulle være vannavgang uten at det skjer noe eller at jeg blir satt i gang. infeksjonsfaren øker jo betraktelig om hinna er brutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå