TusseMor07&09&14 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Her sitter jeg da... venter besøk av tante grusom, men hun kommer jo søren meg aldri!!! Er på dag 34 i syklusen, og testet negativt på dag 28 og 31... og etter snart 4 uker med mensmurringer og masse andre pmsplager (eller graviditetsymptomer) så begynner jeg å bli rimelig lei... Var sikker på jeg hadde tidlig EL denne pp, men nå vet jeg sannelig ikke hva som er skjedd! Grrrrrrr.... bare et sukk fra meg;o) Åååååhhhh, det var deilig;o) God Påske!
Mumsemams har født :) Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Venter på tanta jeg og...hadde IKM i går (eller på mandag)...var sikker på det hadde klaffet nå, har hatt 100 graviditetssymptomer de siste 7-8 dagene... Testa negativt med CB i ettermiddag Et lite sukk fra meg også... God påske til deg TusseMor, og til alle andre prøvere! Tusler inn utålmodig inn i 3pp....og venter på tanta så lenge...
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 hei, stikker innom av og til jeg, hehe, kjeder me litt på jobb. Har ikke hatt skikkelig tanta, bare småspotting, skjønner ingenting jeg heller... Tenkte å ta en test imorgen for moroskyld å sjekke litt... synd med TR'en din, du vil vel at den skal komme så dere får begynt på ny pp, eller så kan du få en pos test snart :) Hatt d fint på hyttetur da?
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2008 jaja.... "godt" at jeg ikke er alene da;o) løpet er jo ikke helt kjørt for din del da Lydia:o) Krysser fingre for at du får en hyggelig overraskelse om noen dager... God påske til deg og Lydia... kose deg masse!
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 Hei ire... Så koselig å se deg her da! Er jo så koselig å titte innom her innimellom... Så spennende ire! Sånn er det jo mange som har selvom de er gravide, meg inkludert:o) da må du rapportere resultatet til TusseMor altså))) *håperhåper* Jeg vil gjerne at tanta skal komme ja... ELLER aller helst, men ikke fullt så sannsynelig, at jeg skal kunne vifte med en positiv test:o)))) Men vet sannelig ikke om jeg tørr å ta en test til altså... synes det er så skummelt, for samme hvor mye keg forbereder meg, så blir jeg like forbannea skuffa hver gang den er negativ... hmmmm... var jo rimelig sikker denne ppen... sliter fortsatt emd uggenhet, halsbrann og murringer.... og ikke minst humørsvingninger...skikkelig grinebiter vettu;o) Joda, lillegutt og jeg koset oss MASSE på tur altså! Helt herlig å komme seg opp på fjellet altså...så det har virkelig vært topp:o) Du da, gjort noe spennende? Eller er det jobbein hele påsken? Jobber du i helsevesenet?
hemarit Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Joda tanta kom på dagen den som vanlig (på lørdag). Fikk skikkelige smerter som jeg pleier,men på mandag var det nesten ingenting.Har bare hatt litt brunlig utflod etter dette.Pleier aldri å ha det sånn.Syns blodårene på det ene brystet er blitt tydligere,og det er litt sårt på det mørke feltet rundt brystvortene.Er nok ikke gravid,men det er jo lov å håpe.God påske,og håper det klaffer for dere alle sammen.
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2008 Hmmmmm... merkelig... er jammen ikke lett å forstå seg på den kroppen vår alltid altså! :o/ Håper på at det er noe på gang da:o) Masse lykke til barnigjen! Og en riktig God Påske:o)
Mumsemams har født :) Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Tror du jeg kan teste positivt seinere (om noen dager)?? Trodde testene slo ut hvis det var noe uansett, på dagen for IKM... Ææææ, forvirra!! *håpe-håpe* :-O
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2008 Ja, det kan du:o) Ikke alle som produserer HCG like raskt... og hvis du ikke har heeeelt regelmessige sykluser, så kan det jo fort bli ikm en dag eller tre senere. Selv tok jeg å testet på dag 40 med lillegutt... og den var faktisk bare svaaaakt positiv! Ble riktignok satt tilbake 7 dager, men allikevel... Så jeg ville ikke gitt opp håpet helt enda Lydia:o) Lykke til da! Krysser fingre for deg!
Mumsemams har født :) Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 Næh.....ååååååå, nå blir jeg helt svimmel her!! :-O Så da er det ennå mulig at jeg er gravid likevel?!! Nå kommer jeg ikke til å få sove i natt, hehe.... Nattaklem fra Lydia til TusseMor
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Tussemor: tok en test nå og etter 10-15min kan jeg skimte en svak,svak,svak strek. men d har vel gått for lang tid til at den kan være gyldig...? nå har jeg fri til mandag,skal jobbe et døgn da. Jobber i helsevesenet ja, ambulansen, spennende. Stille i natt og d er godt går av vakt nå. Har ikke store planer i påsken, skal stå litt på ski tenkte jeg hvis denne sola kunne stikkeinnom litt, hehe Når tok du en test tidligere? ta en test i løpet av helga ja, d er skummelt, turte nesten ikke jeg heller,men følte at jeg måtte sjekke litt nå TR har vært så rar. Skjønner ikke d der jeg.. Time will show klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2008 Goooood morgen Lydia:o) Så herlig da:o) Krysser fingre for deg jeg:o) Håper du har fått sove litt i natt... Ha en deilig dag! klem til deg...
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2008 Ire:o) ojojoj... akkurat det feltet har ikke jeg noen erfaringer med. De sier jo at man skal lese av etter så og så lang tid... men hvis det hadde vært meg, så hadde jeg nok tolket det som noe positivt;o) åååååhhhh.... håper på at det er en positiv test du har vært vitne til altså ire:o))) Hva slags test tok du? Når var IKM? Har du tatt noen andre tester? Går litt rundt for meg hvem som har hatt når osv:o) Spennende!!! ambulansepersonel er nok spennende:o) Lange dager da!!! hmmmm... tror ikke jeg hadde hatt nerver til den jobben jeg for min del. Man opplever vel mye som ikke ser så pent ut... men det er jo et supert yrke da! Og det er jo utfordringer på utfordringer vil jeg tro:o) Jeg tok en test på IKM på torsdag (dag 28), så en test på søndag (dag 31) ...i dag er det en uke siden IKM. Ingen tante enda... men murringer... Men har jo uregelmessig mensen da... men mensmurringer i 4 uker i morgen er jo rimelig merkelig.... hmf... Ja, jeg fårvel kanskje ta en test... føler meg ikke gravid da... litt innstilt på at det ikke er noe på gang... i allefall i det ene minuttet- i det andre så tror jeg at jeg er gravid vettu;o) *fnis* Klem til deg
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 tussemor:) det var en sånn billigstrimmel jeg har testet med nå.. hadde ikm 15.mars og begynte da spottingen, hatt d til igår ca. Tok en test mandag, den var negativ, ingen strek å se. La den inn i pakningen og la den i toaleppmappa mi, ville ikke kaste den i søpla på jobb. Tok den opp igår å så såvidt på den og da var d en strek der. Veit ikke når den streken kan ha kommet, siden jeg så at den var helt blenda hvit mandag etter 5 min og la den bort. Tok da en test idag og lot den ligge fremme litt, så jeg hadde kontroll og etter 10-15 min var det en svaaak strek der!!! kanskje jeg er av dem som prod seint hcg. Har hatt litt mensmurringer, men mest smerter/stikking i hø side i snart 3uker.. Tok solarium etter jjobb idag tidlig, og ble selvsagt veldig varm, men og forferdelig kvalm, kom som kastet på meg * rart* sikkert pga solarium. fryser og varm om hverandre igår og idag.. ja, d er et spennende yrke og mange utfordringer.. men liker det jobbet et halvår på sykehjem og d var litt kjedelig, ihvertfall nå, kanskje bedre seinere en gang Du må nok bare ta en test kanskje du også prod seint hcg lykke til, krysser fingrene for oss :)
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. mars 2008 Ok:o) Himmel og hav så utrolig spennende! Skal du kjøpe en vanlig test til lørdag kanskje? Eller har du noen liggendes kanskje? Vi får krysse fingre for at du er en av de som produserer hcg sent ja:o))) Hadde jammen vært noe! Og så får vi krysse fingre for at jeg får en positiv test. Jeg har jo ikke tatt test siden 3 dager over IKM... kanskje ta en på søndag? Teste sammen kanskje??? Godt du trives i yrket:o) Jobbet selv på aldershjem en stund, og det er ikke noe jeg kommer til å gå tilbake til heller, for å si det sånn;o) Ikke helt meg... Lykke til til deg og! Krysser fingre for oss jeg og:o)))
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 20. mars 2008 #16 Skrevet 20. mars 2008 tussemor ja, vi kan teste sammen søndag ..? har noen tester liggende ja, vanlig CB. tenkte på en ting i stad at hadde jeg fått den vanlige TR nå, så ahdde d vært så greit, siden da veit man jo godt at en ikke er gravid, men nå veit en jo d ikke, når en bare har spottet... Greit å vite om man er gravid liksom, hehe :)
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. mars 2008 Samme testene som jeg har liggendes det:o) Da sier vi søndag da? Spennende! Du kan da absolutt være gravid:o) Krysser fingre for oss:o) Ha en god helg og riktig god påske i mens... Nå skal middagen lages her;o)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 20. mars 2008 #18 Skrevet 20. mars 2008 jepp, søndag :) ha en riktig god påske du også, så snakkes vi :) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå