oss2=3,snart 4 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hei på deg! jeg beklager at jeg ikke har skrevet her på ei god stund, men jeg har vært uten nett. Har ikke fått testet på ny enda, men fortsatt ingen mens, så det er jo fortsatt håp.. Hvordan går det med deg? Klem fra
*novemberbebbis* Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Nemmen hei du ! =) Jeg har ikke skrevet så mye selv, vært på hytten hele påsket, bare nede et par turer i noen timer:) Oj ojoj, åssen klarer du og IKKE teste da?? Hehe, spennende det der, jeg ville nok tatt en test i dag jeg tror jeg:) Jeg har det bra jeg vettu, men magen min er fryktelig vondt innimellom..i går gjorde det intens vondt i over 1 time, satt bare og bøyde meg og uffa meg. Men så gikk det plutselig over! Bra med deg eller da? Klems
oss2=3,snart 4 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Har hatt veldig lyst å teste, men har ikke hatt test innenfor rekkevidde:) Så må nok ut å kjøpe idag ja. Har sånn menssmerter innimellom (og litt stikkinger i puppene), men ingen mens. Enten er jeg gravid eller så kødder den med meg..!! Ellers alt bra, har hatt ei rolig påske, deilig det egentlig. Kom masse masse snø! Så rart med sånn vondt i magen, men godt det gikk over igjen da:) Kjøper nok en eller to CB idag, så gir beskjed når jeg har fått testet:) Klem fra
*novemberbebbis* Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Ja, det må du gjøre=) Jeg er kjempespent! Man trenger jo ikke ha noen symptoner selv om man er gravid..jeg skjenner bare at puppene er ømme. Men, magevondten kommer hele tiden, gjør vondt nå igjen..huff, man blir jo bekymra;( Nå er vesla våken hører jeg, så da får jeg ta hu opp og lage noe graut før vi stikker en tur på butikken - det blir jaggu tomt i kjøleskapet når det har vært ferie! Hehe. Du får ha en strålende dag i snøen, så håper jeg virkelig testen er positiv!=) Venter i spenning jeg nå Masse klemmer fra bobla:)
oss2=3,snart 4 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Neida, en trenger ikke ha så mye symptomer. men nå får vi se. Er ikke så optimistisk, men blir greit å få tatt en test. Hmm, så merkelig med sånn vondt. Fortsetter det så kan du jo høre med lege.. Men man bekymrer seg jo veldig ofte uten grunn:) Jeg har akkurat lagt mi snuppe, så må prøve å gjøre litt fornuftig nå før hun våkner. Sola skinner så vi må nok ut en tur vi også etterpå Ha en knall dag du også, så skriver jeg når jeg har testet. Klem fra
oss2=3,snart 4 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 Hei på deg! Nå var snuppa lagt. Det er jo litt deilig å bare kan slækk'an på sofaen:) Har ikke fått vært på apoteket idag, så i morgen må jeg avgårde for å kjøpe test. Merker det begynner å kribble etter å vite:) -men håper ikke for mye..!! Hvordan går det med magen din?? Fortsatt vondt? Klem:)
*novemberbebbis* Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 God morgen=) Oj oj oj, du er jaggu tålmodig! Jeg hadde aldri i verden klart å vente så lenge med å teste, hehe:) Magen min er helt fin så langt dag, så det er bra! Ja det er jaggu godt når de små har lagt seg for natten, man merker man trenger å slenge seg litt på sofaen!! Her sover hun fra 19 til 06.30-0700. Så det er deilig! Man trenger litt tid for seg selv med kjæresten også Åssen går det med flyttingen da? Glemte å spørre om det i går, jeg. Klems
*novemberbebbis* Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Er det ok for deg om jeg spør om nightelf vil joine oss? Da er vi tre ganske like langt på vei trur jeg, for du må jo bare være gravid:D
oss2=3,snart 4 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2008 Ja klart det. Så får jeg se om jeg får kommet meg avgårde å kjøpe test dag. Så får vi se om jeg følger med eller ikke:)
oss2=3,snart 4 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2008 Så bra at magen er bra:) Hun av mi er ikke så flink til å sove. Hun var før, men de siste mnd har hun tullet. Legger seg 1930 ca og sover til kl 7. men hun er våken et par ganger stort sett hver natt.. flyttingen går fint. Trives på ny plass:) Litt igjen på gamle stedet så det blir godt å bli ferdig der!!
*novemberbebbis* Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Så fint:) Ja, det får du gjøre! Hehe, er jo veldig rart du ikke har fått mensen..MEN, det er kanskje ofte mensen er litt ustabil etter fødsel også da. Jeg hadde 4 stabile perioder før jeg testet positivt..så for min del var jeg ganske sikkert før jeg testet
*novemberbebbis* Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Så fint at du trives på ny plass:) Det er kjett og drive og flytte..vet ikke hvor mange ganger jeg har flyttet de siste 5 årene! Men nå er det nok, hehe. Hu frøkena mi var sov IKKE godt før...jeg tror ikke jeg tuller når jeg sier jeg gav smokk opptil 100 ganger på de verste nettet...den datt ut heeeele tiden, og jeg måtte gi henne den. Til slutt droppa jeg og hjelpe henne på dagtid, så hun "måtte" øve seg på å putte den inn selv...så når jeg såg hun klarte det, sluttet jeg og hjelpe henne på natta.. Hun gren vel 2-3min første kvelden til hun skjønte at hun kunne putte den inn selv, og etter det har det ikke vært en lyd på natten nesten - så det er jo kjempegodt! Hører hun skriker innimellom noen netter, men det er bare noen sekunder til hun finner smokken. Vi har iallefall fått et helt nytt liv etter at det ble stille på natten her i huset..
oss2=3,snart 4 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. mars 2008 ja, vi har flyttet3 ganger siste 5 årene, men blir en gang til. Dette er bare midlertidig. Men nå har vi i alle fall fått tatt en ordentlig oppryddning og kastet masse. Det hjelper! Snuppa vår har til uvane å få melk på flaske når hun skal legge seg og når hun våkner om natta. Så har kuttet ut på dagen og når hun legger seg og det gikk forsåvidt greit. Men hun måtte ha flaske i natt. Jeg orket ikke jobbe så, var gørr trøtt. Men har jo kommet litt nærmere målet når hun har kutta flaska på dagen og npr hun skal legge seg. Nå er det natta igjen. Så tenkte å jobbe med det til helga når han også er hjemme:) Håper det hjelper til. Er jo bare en uhyret dum vane!! Hvem er hun "nye" som joiner oss? (jeg er jo bare her på kanskje enda:)) Koselig med fler i "gjengen":)
*novemberbebbis* Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Det er godt og få kastet litt ja, man sparer på såå masse man kaaanskje får brukt for. hehe.. Så flinkt du er da som har klart og kutte såpass! Men, hva drikker hun melk av da? tutkopp? Her går det i tåteflaske enda, hehe. Hun drikker faktisk 250ml i slengen, en flaske morgen og kveld. Ellers masse vann hele dagen. Hun får iallefall i seg nok mme i løpet av et døgn! Det er skikkelig tungt og drive med nattavvending..man vil jo bare ha alt stille og sooooove! Hehe Nightelf er ei jeg tilfeldig begynte å skrive med egentlig, slik som meg og deg:) Tror vi meddelte samme dag på BliGravid at vi hadde testet positivt! Det er gøy når man er fler i gjengen ja, jeg håper veldig du blir her på alvor! Nå får jeg svare på det andre innlegget også, så får jeg forberede meg til snuppa våkner...da er det grøt og ut og trille tur til ei venninne:)
oss2=3,snart 4 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2008 Ja, også får man sjeldent bruk for tingene. Så vi har kastet en hel masse. Tror vi er oppe i 3 tilhengerlass.. hehe! Hun drikker av tåteflaske. Hun får på morgenen enda, og det tenker jeg å fortsette med. Da sover hun litt lengre:) Men vil kutte ut flaske på kvelden og natten. På dagen er det vann. Ja er jo så trøtt når kvelden kommer at det siste man har lyst til er ei våkennatt.. Men vi får ta en innspurt til helga:) Hadde vært godt om hun sov rundt altså. Merker det! Vittig hvordan man begynner å prate med folk, og få såpass god kontakt. Kjempe koselig! Ja håper det, skal ut å handle når snuppa våkner. Så blir det spennende å se:) God trilletur:) Her snør det igjen.. Æsj, sikkert kommet 40-50 cm. Bare det er borte fra veien er det jo greit:) Klem!!
*novemberbebbis* Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Ja helt enig! Sist jeg var innpå her sist jeg var gravid satt jeg bare og leste masse innlegg og svarte innimellom..så jeg syns det er veldig koselig og prate med noen faste som jeg syns virker veldig greie=)! (og verken du el nightelf virker hysteriske som så manger er, og det er digg!) jeg har laget en link for oss 3!=) LYKKE TIL MED TESTEN! Nå må jeg seriøst slå av dataen...det er ikke alltid så lett! Hehe.. Vi tastes=) Ha en super dag så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå