Gå til innhold

Er 17+5 og fortsatt ikke kjent liv :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt bekymret! Flere enn bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente liv første gang da jeg var 18+2. Det gjelder å ikke bekymre seg, det kommer når det kommer. Nå når jeg er 20 uker på vei, kjenner jeg liv hver dag. Det blir nok snart din tur, hold ut!

Skrevet

Første gang jeg var gravid kjente jeg ikke liv før i uke 18 og det er visst veldig normalt. Hadde ikke bekymra meg om jeg var deg.

Skrevet

jeg eri uke 17 og har nettopp kjent livstegn,litt dulting og noen dager sener spark.jeg er 2 gangsfødende..:)tror ikke du skal stresse med dette,lille nurket gir deg nok et vink når det er sterkt nok og forholdene ligger tilrette:)

Skrevet

Jeg kjente ikke noe før 18+2.

Og synes det var tidlig....mange som ikke kjenner noe før etter uke 20.

Skrevet

tror ikke du trenger bekymre deg enda. har du vært på ul? så du vet hvor morkaken ligger? jeg kjente liv første gang i uke 18, er førstegangs.. vanlig mellom uke 18-21 første gangen, men det betyr ikke at man MÅ kjenne noe i uke 18 heller.. det er veldig individuelt

Skrevet

Har ikke vært på UL enda, men skal nå rett over påske! Til tirsdag faktisk så det går jo fort!=) Gleder meg kjempe mye:D

Får håpe den lille gir meg et lite vink i løpet av de nærmeste dagene;)

Skrevet

hei! er litt over 18 uker på vei og har kjent liv i 2 uker nå. Tror det er ganske tidlig til å være førstegangs men har vært på tidlig UL i uke 14 og da så vi at h*n sparka veldig med beina.

De første dagene kjente jeg det ikke hver dag, men når det først kom skikkelig så har jeg kjent det flere ganger hver dag. Det er sikkert rett rundt hjørne for deg også! Ikke noe å bekjymre seg for. Lykke til på UL!

Skrevet

hei. er ikke noe grunn til bekymring, kjente ikke før i uke 20 ca med min første. er veldig individuelt. så slapp av du :)

Skrevet

Hei! Har akkurat vært i samme situasjon som deg. var først i går jeg kjente liv.. Eller, jeg kjente litt liv i uke 15, men er nå 18+4 og hadde ikke kjent noe siden.. Var veldig bekymret, jeg også.. Er 3.gangs, så jeg trodde jeg skulle kjenne det like tidlig som forrige gang.. Det jeg gjorde i går, var at jeg la meg med pc`n på fanget, har fått kynnere av det mange ganger (tror det er av vekta og varmen fra pc`n), og dermed var det masse aktivitet! Ble så lettet =) Skal ikke på ul før 1.april, og det er lenge å vente når man er bekymret.. Det spørs om ikke babyen ligger vendt innover eller at morkaka ligger forran og demper... Jeg håper og tror alt er i orden hos deg=)

Skrevet

Jeg har foranliggende morkake og kjente ikke liv før 22+2, det er bare 5 dager siden, men det var som å skru på en knapp. Nå kjenner jeg det mange ganger daglig:)

Skrevet

phuh..jeg ble litt letta nå..er faktisk 3 gangs fødene..å har kjent liv noen uker..men nå i d siste er d ikke så mye lenger..eller dvs..jeg vet ikke om jeg har kjent noe i de siste ..eller om d er bare fordi jeg ikke har hat tid til å kjenne etter..pluss at magen har blitt mindre..ser jo ikke gravid ut..er 17 uker..har hatt en større mage altså..men kanskje d kan ha noe med hvordan morkaken ligger..?

Skrevet

Jeg har morkaka foran på magen og kjente liv fra 19+3. Har kjent liv hver dag siden. Tror nok ikke du trenger bekymre deg!

Skrevet

Du har sikkert kjent liv men du vet det bare ikke enda. Det kan minne litt om ei luftboble som sprekker eller rett og slett bare luft. Jeg er 17+4 og skjønnte ikke at jeg faktisk hadde kjent det en stund da jeg for et par dager siden virkelig kjente det. Jeg har ikke fått termin enda, har du? i tilfelle når? ser vi er like langt på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...