Gå til innhold

Tidenes teitestespm, men jeg har heeelt angst:-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av en venninne og hennes barn i dag, også ble stakkar lille syk og kastet opp to ganger.

Jeg fikk nærmest akutt omgangsyke selv med engang, he he.. Neida, jeg vasket GRUNDIG og vasket sengetøyet til gullet som de hadde lekt i, samt vasket hendene våre grundig etterpå, samt av med alle klærne våre når de hadde reist.

Jeg vet jeg er hyyysterisk, men jeg orker virkelig ikke omgangsyken:-S

Er sjangsen stor for å bli smittet uansett???

*vet jeg høres nevrotisk ut* hi hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tro meg...jeg er HELT LIK!!!!

men det er vel dråpesmitte dette smitter gjennom..?

Skrevet

høres ut som meg det...

jeg blir kvalm bare jeg hører om andre som er det...

slitsomt...

Synns IKKE du er hysterisk, ingen vil vel ha omganssjuka vel...

Skrevet

Vet ikke, tror det... Ugh ugh, kan ikke tenke meg noe verre:-S

Skrevet

Heisann twintipp!

Du er ikke overhtsterisk i det hele tatt,du har jo tatt alle forhåndsregler så du slipper nok unna.oppkastsyken er noe herk!

ønsker deg en riktig god påske:-)

Klem fra chrisallic

Skrevet

Var det din lille som ble syk eller den som var på besøk?

For vanligvis tar det 2-3 dager fra man er smittet til det bryter ut.

Smitten spres gjennom avføring, hoste, brekninger og spytt.........litt ulik ved de ulike virusene. Novovirus er typisk dråpesmitte.

Håper dere slipper unna og at ikke smitten spredde seg hos dere!!!

Skrevet

Du er ikke hysterisk synes jeg. Jeg er slik jeg også. Men omgangssyke er dråpe og kontaktsmitte. Jeg ville ha gjort akkurat det du gjorde. Mer kan du ikke gjøre, og slå deg til ro med det.

Skrevet

Det var den som var på besøk som ble syk...

Fikk t.o.m mannfolket til å kjøre på butikken å kjøpe ekstra gulvkluter, vaska som en gal, hi hi:-D

Chrisallic: Ja, håper virkelig vi slipper unna:-p Riktig god påske til deg og vennen...

Klem

Skrevet

Satser på at dere slipper unna da..........finnes jo mye bedre måter å tilbringe påsken på enn rundt dopotta;-D

Krysser armer og bein!

Skrevet

Jeg syns ikke du er hysterisk, bare fornuftig.

PS: Husket å vaske dørhåndtak også?

Skrevet

Vet at jeg har sviktet dib en stund nå,men det har vært så travelt.

Har tenkt på deg og andre her og lover at jeg skal bli litt flinkere å være her fremover.

Blir alltid så glad når jeg ser noen kjente nick.

Fikk gode råd da jeg og sambo skulle reise til london,var en utrolig kjekk tur,men sambo hengte litt med lippa når han måtte være med å shoppe:-)var på en fantastisk musikal som heter blood brothers,helt fantastisk og defentlig en plass jeg skal tilbake til.

Skrevet

Takk vennen.. Ja, da dånedipper jeg om det skjer. Off.

God påske til attpåklatten og familie:o)

Klem

Skrevet

et must å ha lett tilgjengelig hjemme, er håndsprit. du får kjøpt små flasker på apoteket, vi ha alltid en flaske, om noen spyr, vasker vi spyet, og smører hendene inn med håndsprit, på den syke også. og har den så i baklomma, og tar en dæsj i håndflatene hver gang vi har "håndtert" den syke.. hehe

og slik gjør vi uansett hvilken sykdom, og er vi voksne syk selv, bruker vi den før vi håndterer mat, eller mater ungene osv

GENIALT!! mindre smittefare, samt det hjelper en del på frykten for å bli smittet. på den måten har jeg unngått omgangssyken flere ganger, selv om ungene har hatt det og jeg har vasket spy og drit oppetter veggene og vasket dyne og dynetrekk seng laken, klær, rumper kropper osv ( fullt i spy og diarè) og sluppet unna pga håndspriten

løp og kjøp! ;) hehe

Skrevet

All forståelse for det snuppa.... Lite tid til å være her selv om dagen, hi hi.. Men, veldig koselig å se nicket ditt igjen:o))))

Hehehe, fint dere hadde en god tur.. Ja, mannfolk bruker henge litt med leppa når de blir dratt rundt på shopping, derfor er det så genialt med alle barene i London, he he:oD

Nå må jeg iiiiiillle på jobb, kost å "se" deg igjen.. Håper ikke det blir like lenge til neste gang!

Kose dere masse i påsken:o)

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...