Gå til innhold

broren min har vært utro mot sin kone

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var veldig dumt av deg...han har vert utro,han er det ikke nå lenger...du burde latt det gå....han er jo framdeles glad i kona si og angret...alle kan gjøre feil...av og til er ting betre å holde sjult...da blir det best for alle parter...skulle du på død og liv si det,så burde du advart broren din om det og la han fortelle det selv....huff...hadde mannen min ert utro et par ganger og avsluttet forholdet fordi det var meg han ville ha hade eg ikke ville visst om det....saken blir noe helt anna når mannen har et fast forhold på si,noe din bror ikke har....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han har jo vært utro 4-5 ganger skriver hun da.. hadde vært noe annet hadde det bare vært en gang. Nå må hun uansett si det, ikke vits å få henne til å føle seg verre enn hun gjør

Skrevet

Dumt?! Og at "alle kan gjøre feil"?!?! Vil ikke akkurat kalle dette for en "feil".. Ordet feil betyr tydeligvis noe helt annet for deg enn for meg. Hadde mannen min vært utro gjentatte ganger, hadde jeg seff ville ha vite det!! Sier ikke at det skulle ha blitt slutt, men en godt forhold bygger på tillitt.. Og skal man hvertfall få tillitt til hverandre, så krever det ÆRLIGHET!!!!

HI: Du har definitivt gjort det riktige!!! Og du hadde jo sagt det til han, at hvis han ikke sa det selv, så kom du til å gjøre det!!!!

Lykke til!!

Skrevet

Han var tross alt utro 4-5 ganger, det er 3-4 ganger for mye. Skjer noe sånt 1 gang, er det "greit". Skjer det 2 eller flere ganger, er det ikke greit. I mine øyne, vel å merke. At andre damer godtar masse bullshit og lar seg tråkke på, får være deres sak.

Skrevet

Vi fornuftige damer må holde sammen, he he ;-)

Skrevet

er det virkelig nødvendig å bli såret når en kan unngå det?? når en er så idiot og er utro bør en være så hennsynsfull og bære på den dårlige samvittigheten alene og ikke såre sin kjære på toppen av alt...han burde ikke fortallt noen om det..og hun burde ikke sagt noe..han hadde avsluttet forholdet...ikke alltid sannheten bør komme framm..

Skrevet

Greit nok at det ikke er alltid best at sannheten kommer fram men man kan da ikke godta alt likevel bare fordi man er redd for å såre noen. Aldri hørt om ærlighet eller? Han kan jo gjøre det igjen, og love igjen at det ikke skal skje flere ganger. Hvor mange ganger er det lov å være utro da maria isabell? tipper du selv ville visst det viss du hadde en mann som var utro 4-5 ganger. Hun fortjener faktisk å vite at forholdet deres ikke er så topp som hun kanskje tror.

Skrevet

Jeg elsker min svigerinne! hun var her nettopp, jeg fortalte henne det jeg visste, hun var altså heeelt rasjonell, helt kald og rolig, ikke noe dramaqueen i de det heletatt!!

hun klemte meg lenge og var så takknemlig for at jeg fortalte dette. hun grein når hun gikk men hun var altså så rolig at jeg nesten er litt i sjokk.

hun skulle hjem nå, ta en lang prat med han, spurte om ungene kunne være hos meg i morra, de kan de selvsagt, hun sa hun trengte tid, tid til å prate med han og tid til å tenke,

sa at ungene kom først,

oj oj oj jeg beundrer henne, skjønner ikke at det går AN å være så rolig

jeg er såååå glad jeg fortlate det, hadde blitt så rart å holde noe sånn skjult for henne helt feil

tuuuusen takk for råd kommentarer oppmuntringer og kjeft

trengte litt perspektiv på det hele

HI

Skrevet

Synes du har vært flink jeg. Ikke enkelt å få vite noe sånn og plutselig stå i midten. Spesielt ikke når den ene parten er familie. Nå vet hun det vertfall, kanskje det er det som skal til for at broren din skal slutte med utroskapen også. Viss hun tilgir ham da, uansett vil han muligens lære til neste forhold.

Natta!:)

Skrevet

en gang kan en tilgi, er forholdet avsluttet og alt er over,angrer mannen og alt det der kan en tilgi det,en må jobbe seg igjennom det..er han utro igjen er det på hodet ut og alle tingene hans blir kastet fra 2 etg....godtar ikke ka som helst...

Skrevet

Maria isabell:

netopp.. forstår ikke helt hvorfor du skrev det der lenger oppe, virker som du har en helt annen mening nå.. jaja

Skrevet

mener det samme,en kan tilgi et forhold viss det er avsluttet...men ikke en gang til...mener også at det er ok å ikke vite viss det er avsluttet,men slikt har en tendens til å komme fram uansett desverre....har ikke forandret mening...

bra hun tok det så behersket,håper de klarer å jobbe seg igjennom det...men håper inderlig at viss han er utro igjen at hun kaster han på hodet ut:)

Skrevet

Du mener vel strengt tatt at DU kan tilgi utroskap under visse omstendigeter.. Du har dine egne grenser, og de aller fleste har sine individuelle grenser.. Det går vel ikke an å ha noe fasitsvar på hvilke gitte situasjoner man har lov til å tilgi, og når man er forpliktet til å kaste ut partneren sin?

Uansett.. Det gjør så ufattelig vondt å bli bedratt av den personen man deler liv og/eller barn med. Ønsker dem lykke til, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...