Gå til innhold

broren min har vært utro mot sin kone

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg veit dette, han fortalte det i all fortrolighet. han vil ikke fortelle henne dette fordi da går hun fra han, sier han. de har 2 barn sammen, 1 år og 5 år.

jeg har et meget nært og godt forhold til svigerinna mi, og nå ringte ho nettopp og ville stikke innom en tur og jeg kjenner at jeg takler det ikke

jeg takler ikke dette

jeg takler ikke å vite at hun er blitt bedratt opptil flere ganger

jeg er veldig glad i broren min også men hva faen skal jeg gjøre?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en alvorsprat med broren din om dette og si at du har ett godt forhold til kona hans og at hvis han ikke skjerper seg så går du videre med deg. Ikke at jeg sier du skal videre med det, men kanskje true han. Håpe på at han innser hva han kan tape; forholdet til kona si, barna sine (til en viss grad) og sin egen familie, og aldri gjør det igjen. Jeg hadde funnet på en unnskyldning for å ikke treffe henne enda. Vente litt gjerne?

Skrevet

Så ærlig som jeg er, hadde jeg sagt det. Hva ville broren din sagt om du holdt tilbake en slik info overfor han?! Jeg har selv vært i nesten samme "knipe".. Det var om bestevenninna mi som hadde vært utro, 3 ganger! Jeg gav henne sjansen til å fortelle typen hennes det selv, men hun nekta. Da gjorde jeg det!!! Hun ble faktisk ikke sur eller bitter, hun vet hvilken person jeg er, og hun respekterer meg for det den dag i dag!! Hun er forresten fadder på jenta mi også :)

Skrevet

huff og huff ikke lett det der....

tenk på barna ikke si noe til svigerinna di. inngå et komprimiss med broren din, er han utro en gang til så sier du det.... men tenk på barna, jer er skilsmisse barn selv og det er ikke til å anbefale.

Skrevet

Er det noe han driver med hele tiden da eller enganstilfelle? viss det er noe han har gjort flere ganger viser det jo at han ikke bryr seg skikkelig om samboeren sin. Viss han (vet dette hørest forferdelig ut) BARE har gjort det en gang synes jeg ikke du bør si noe. Ikke din oppgave. Alle kan selvfølgelig gjøre feil. Men snakk med ham om at du ikke liker å skjule det for henne. Du kan rett å slett ødlegge forholdet mellom deg å broren din viss du sier noe til henne nå.

Skrevet

Huff ! hvorfor gjør menn (og kvinner) slikt???

hva hadde han som grunn??

Angret han??

Noe han kan finne på igjen??

Hvis han var dypt lei seg, angret som en hund ++++ ville jeg nok holdt kjeft - hvis jeg visste det ikke skjedde igjen.

Men hvis det gjorde det ville jeg bare gitt han et ultimatum ; si det selv ellers gjør du det.

Ikke rett å prakke dette på deg syns jeg!!!

Skrevet

Kjip situasjon..=(

Jeg tror jeg ville snakket med broren min. Tatt det opp rolig. Sagt at hvis du ikke sier det, så kommer jeg til å si det.

Han kommer nok til å bli sint. Men prøv å forklar han hvordan du føler det. At du syns det er jævli å stå å se på at dette skjer.

Om han vet hvor godt forhold dere har, så syns jeg det var veldig dårlig gjort av han å dra deg med inn i dette. Du blir jo på en måte medskyldig om du ikke sier noe, å hun finner ut at du har visst det.

Men på den andre side, blod er tykkere enn vann..

Jeg var i en veldig ekkel situasjon selv for en tid tilbake. Broren mon fortalte meg i rus at han hadde prøvd sterke stoffer. Vi snakket lenge. Vi snakket også når han ikke hadde gjort noe. Dette var jo ne som var blitt gjort noen ganger, men ting utvikler seg fort. Jeg var stille lenge. Men plutselig så brøyt jeg sammen til foreldrene mine. Klarte ikke å holde det for meg selv. Hva om noe hadde skjedd? Å foreldrene mine visste at det vare noe, men ikke hva.

Min bror fikk aldri vite at det var jeg som sa det. For han traff et annet familiemedlem en annen kveld på fylla, å røpte det til henne.

Hun sa da at han fikk så å så lang tid på å fortelle det selv, å om han ikke gjorde det, så sa hun det selv. Han ble ikke sint, men syns jo han var veldig dum som røpte seg. Men alt gikk bra der da.

Ikke det samme som din situasjon. Men det er ekkelt å stå i midten å være den eneste som vet..

Skrevet

Dårlig gjort av broren din å sette deg i den situasjonen du er i nå. Han av alle må jo vite at du og din svigerinne har et godt og nært forhold. Hvorfor fortalte han det til deg i det hele tatt? For å lette SIN samvittighet for en stakket stund?

Du kan i alle fall ikke si noe til henne nå, før du har snakket med broren din. Hvis det er sånn at du ikke klarer å bære dette (noe jeg forstår veldig godt), kan du si til broren din at enten sier du det, eller så gjør jeg det. Det er hans egen idiotiske feil at han belemret deg med dette, da må han også ta konsekvensene av det. Han kan ikke forvente at du skal gå rundt med konstant skyldfølelse på grunn av han og den horete pikken hans.

Blir så irritert på sånne egoistiske mannfolk.

Skrevet

han er broren din, det er der lojaliteten skal ligge selv om han har gjort feil.

tenk på han og tenk på barna, det er ikke greit å være skilsmissebarn, og nye damer og nye menner og nye barn å forholde seg til.

blir det slutt mellom dem, blir det også slutt med deg og svigerinna din, det blir bare rart for henne og det blir rart for deg, og det blir rart for broren din sin nye dame når den tiden kommer.

ta en alvorsprat med han, true han litt, si hun kommer nok til å finne ut av det, og det gjør hun nok.

Skrevet

HI her

han har vært utro 4 eller 5 ganger. samme dama. dette var når hun var gravid. jeg skjønner det ikke! han er jo såååå snill! jeg fatter det ikke! han var veldig lei seg! han sa dette en kveld vi satt og drakk vin og prata. var ganske full, tror ikke han hadde tenkt å si det.

men han har ikke gjort det etter disse gangen og sier han ALDRI ALDRI vil gjøre det igjen., men jeg tenker: hadde det vært meg, det er så jææævlig om flere også veit det og bare ikke ho veit det ... ho er supersnill og omsorgsfull og veldig følsom. jeg tror kanskje jeg kommer til å si det. faktisk. jeg klarer ikke å snakke med henne og late som ingenting.

det er jo ikke jeg som ødlegger ekteskapet deres????

Skrevet

Gjør det du ville at hun skulle ha gjort mot deg!! Så enkelt er det!!! Jeg hadde sagt det.. Uansett.. og det har jeg allerede gjort mot venninna mi!!!! De hadde også barn da!!

Skrevet

HI her igjen

kan jeg sende denne meldingen til henne, hun sier hun stikker innom snart, men jeg klaaarer ikke se henne i øynene...

" tror vi må treffes en annen dag. du har alvorlige ting å snakke med din mann om."

sendte en melding til brodern om at han må fortelle det, de kan ikke bygge forhodlet på løyner.

sa at jeg fortalte det om han ikke sier noe i løp av kvelden.

Skrevet

Klart, send den i vei!!!!!!!!! Fint at du gav han sjansen først. Men beundrer alle som virkelig tør og si ifra!!!!!!

Skrevet

flott at du sier ifra til broren din. Når han har gjort det såpass mange ganger fortjener hun å få vite det! helst av broren din,men viss han ikke gjør det syns jeg du kan si det. Lykke til

Skrevet

En kompis av meg var utro mot bestevenninna mi. Jeg holdt kjeft en stund men til slutt klarte jeg ikke mer å sa til han at viss ikke han sa det så kom jeg til å gjøre det. Han gikk faktisk med på at jeg sa det. Fy f så jævlig å si..men dette var i tenårene da, ikke så alvorlig som skilsmisse å barn å alt, uff, stakkars barn

Skrevet

ojda nå er helvete løs.

jeg sendte de meldinger begge to, hun har konfrontert han, men han nekter å si noe bare gråter. og nå er hun rasende og på vei til meg for å få vite hva som er skjedd.

nå angrer jeg.

HI

Skrevet

Du burde kanskje ventet på svar fra din bror først. Latt han få sjansen, siden du gav den til han liksom..

Skrevet

Oppdater oss etterpå da

Skrevet

Bare la det svinet gråte. Du har ikke gjort noe galt, det er HAN og han alene som har stelt i stand dette her.

Stakkars svigerinnen din, synes så utrolig synd på henne.

Skrevet

sendte du meldingen?? Fikk du svar?

Skrevet

faen altså jeg blei bare så stressa da hun ville komme her

jeg sendte først meldinga til brodern altså men han svarte at det kom til å ødlegge alt og var uaktuelt så sendte jeg meldinga til henne

litt kjapp på labben fordi hun ikke skulle komme innom meg først

ååh herregud nå er jeg stressa

hva sier man da???

sorry at jeg maser hull i hode på dere om dette her

føler meg helt elendig nå like før jeg kaster opp

HI

Skrevet

Ser at mange her skriver IKKE si noe pga barna og det er så fælt å være skilsmissebarn osv. Helt ærig vil jeg heller vært skilsmissebarn enn barn i et forhold der den ene parten har vært utro og utlatt å si noe til sin kone/mann..

Min mor og far er ikek sammen så JA jeg vet åssen det er, men heller flere sett "foreldre" enn foreldre som er sammen pga en usagt synd!

Skrevet

Nå må du jo bare være ærlig med henne. Fortell det han fortalte deg. Det beste hadde jo vært å fått de to til å snakke sammen. Jeg forstår jo at det er noe hun kanskje ikke ønsker. Men siden de har barn sammen, så burde dem gå først. Å de er bedre tjent med foreldre som er venner (om dem skiller seg)..

Men du kan kanskje forvente at du har ødelagt forholdet til broren din. Han, å alle andre vet at det er galt. Men jeg tror at det eneste han vil se, er at du sviktet han. Du misbrukte hans tillitt..

Jeg vet ikke selv hva jeg hadde gjort, men ærlighet varer lengst da=)

Lykke til!

Skrevet

Ikke gå inn i detaljer eller noe viss du vet det. Si bare at han har innrømt at han har vært utro noen ganger med samme jenta. Si at du ikke vet noe mer. Å fortell henne at du synes hun fortjente å få vite sannheten. Trøst henne å hør på det hun har å si.. Tror ikke du kan gjøre så mye mer.

Skrevet

har broren din avsluttet forholdet og ikke har noen planer om å gjøre det igjenn bør du absolutt ikke si noenting for hennes skyld,men fortsetter det bør du forkare din kjære bror at han må si det,viss ikke gjør du det..det beste er at han forteller det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...