Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilken bruker du?

tenkte å bestille en.. Har du nettadressen?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brukte www.ninashop.no

Skrevet

du bare lurer på om du ser noe vekt og cm på min lille i magen.

Skrevet

får ikke opp noe, men kan prøve igjen i morra:)

Skrevet

okey..blir spennede og se.

Skrevet

hei ser ut som du får en liten baby rundt 2500 gr.. slik jeg ser det.. men ta det med en klype salt da:)

Skrevet

Skal ta det med ei klype salt ja.Men jeg vet at denne ungen er mye minder enn sønnen min.er 34uker og holder jeg magen min inn så ser man ikke at jeg er gravid eller og det klarte jeg ikke med sønnen.Og er det jente så kommer hun nok til og være slik som meg,var bare 2700gr eller noe og søsteren min var 2400gr og mamma gikk 14 dager på overtid med henne.Hehe

Gleder meg litt ul på tirsdag.Skal spørre på kjønnet og ca hva babyen veier da.

Skrevet

Herre min hatt jeg gleder meg sånn til deg at jeg skulle trodd det var meg selv som skulle på ul:) Jeg ser en liten jente:) Jeg fant igjen en gammel pendel som jeg skal øve meg med i kveld... fikk ikke besilt på ninashop, de godtok ikke bet av en grunn!?!

Skrevet

å?fikk du ikke betalt?var merkelig.

Åssen pendel bruker du nå da?

Skrevet

en tung kobber pendel jeg kjøpte for mange år siden.... tror det er kobber iallfall.. bestilte den på energica men har nesten ikke brukt den... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk betalt jeg. har peng liksom...

Skrevet

Okey.Tenkte og skulle kjøpte meg kobber eller messing jeg og.Helt til jeg ble forelsket i min rosekvarts...hehe.

Jeg husker jeg måtte frem med sikkerhetkortet som jeg bruker til nettbanken og det.

Skrevet

men du i morra blir det testing igjen:) om testene kommer..blir i morra en bra eller dårlig dag?

vet det er dumt å spørre igjen og igjen men er så spent jeg kunne spydd:)

Skrevet

Tror ikke du får testet i morgen jeg...er ikke posten stengt i morgen da???Fikk opp et ja med rosenkvars pendelen og et svært og stort JA med begerkrystallen

Skrevet

oioioioi håper så sterkt:) kanskje jeg må gå å kjøpe en i morra da:) men det er jo ikke helligdag i morra? butikkene er åpne og da er vell posten det og? bestilte tester på søndag:).. så de kommer vell i morra da? håpe håpe:)

Skrevet

Nei det er vel ikke akkurat helligdag,men tror at noen av butikkene stenger litt tidligere en vanlig.Men skal krysse fingrene for deg masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...