~Fanta~ Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 At man ikke kan søke opp innleggene de forskjellige har skrevet:( Skulle vært f.eks slik at når man er inne på profilen til den enkelte, kunne man trykket på en link: "Innlegg skrevet av xxxxxxx" Jaja, dette har irritert meg leeeeeeeeeenge, men nå blir jeg sprø!
Monajenten Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Du får tipse Fru. Modde, men det blir helt sikkert ikke gjort noe med:-/ Er plagsomt ja.....
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Det må da vel være utrolig praktisk for de som legger ut mye personlig informasjon? Er du en stalker eller?
petite fleur Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Helt enig med deg Fanta, det er utrolig tungvint lagt opp ;-) Også skulle man fått beskjed hvis noen svarer på innlegget ditt, synes jeg... Men min nerdesamboer sier at dib bruker et system (som heter ett eller annet jeg ikke husker), så det er nok ikke gjort i en håndvending å forandre på det, dessverre.
~Fanta~ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2008 Hehehehe...Det er vel noe av det dummeste jeg har hørt! Stalker...??
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Hehehe. Praktisk for en stalker hvis systemet var slik du ønsker deg. Du er nok ikke det. Men hvilken interesse har det å lese alle innleggene registrert under nick eller profil? Når sant skal sies, så er det IKKE mye minneverdig som dukker opp.
~Fanta~ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2008 Når man skal finne igjen et innlegg, så hadde det vært veldig enkel måte å gjøre det på!
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Det er da kjempeenkelt å finne ting her inne som på resten av nettet:) Søkemotoren her er jo Google og funker som google. Så få du google deg frem til søketriksene da vettu;) Hihi...
Minnie Mom Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 Hadde vært veldig greit å lett finne tilbake til innlegg. Hender at jeg blar og blar bakover for å finne innlegg fra dagen i forveien, for å se om noen har svart meg eller for å se utviklingen i en debatt jeg har fulgt med på. På vektklubb.no kan man se en persons innlegg ved å klikke på nicket.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 Jo, men på andre forum får man opp innlegene til en og samme bruker ... dvs at man lett kunne ha avslørt alle tullebrukerne om man hadde hatt en slik funksjon her.
petite fleur Skrevet 19. mars 2008 #13 Skrevet 19. mars 2008 Synes ikke den søkemotoren her funker så bra alltid...Nå nettopp søkte jeg etter det bakepulver i kaffekanna-innlegget, men google klarte ikke å finne det med mine søkeord. Da må jeg begynne å bla bakover da...;-) (Kanskje det fortsatt er på førstesiden for alt jeg har fått med meg)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #14 Skrevet 19. mars 2008 Ikke sikkert det var det HI tenkte på da ... bare jeg som irriterer meg litt over visse innlegg og prøver å dytte på de ordentlige for harde livet, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå