Gå til innhold

Er ikke dette litt frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg fødte gutten min for syv dager siden passet svigerforeldrene mine jentene. Nå ber de om å få 1500 kroner siden fødselen "dro sånn ut". Jeg syns det er litt rart. Jeg sendte med mat, pumpemelk og alt de trengte. Hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes rimelig spesielt ut, aldri hørt om besteforeldre som tar betalt før...

Skrevet

er dette seriøst ????

såfall syns jeg synd på deg som har sånne svigerforeldre....

Skrevet

Nei, sant! Det er helt merkelig, de har aldri skullet ha betalt før heller! De hadde også ferie så de mistet ikke jobbtimer pga at de hadde jentene på natta! Er litt lei meg nå ;o(

Skrevet

Håper du tøyser! Så hvis du føda på 1,2,3 var det greit. Gratis altså. :D Kan ikke annet enn å le!

Skrevet

Seriøst??? Hadde blitt veeeeldig skuffet ja...

Skrevet

!?!?!??!?!

Hadde de sagt ja til å passe under fødselen, for så å ville ha betalt etterpå?! Nei, man betaler ikke besteforeldrene for å være sammen med barnebarna...synes ikke det var litt frekt, men veldig frekt!

Skrevet

Herregud.......seriøst? Ja, det synes jeg er kjempe frekt! Siste gang jeg hadde latt svigers passe barna for å si det sånn.

Skrevet

Det er ikke litt frekk, det e utrolig frekk. Besteforeldre som tar penger for passe sine egne barnebarn..#rister på hode#

Skrevet

Ja! De har alltid vært veldig snille før. Men jentene har vært veldig vanskelige siden jeg ble gravid og særlig da jeg skulle føde. Søskensjalusi så kanskje de slet ut sine gode besteforeldre. Jeg vil ikke betale 1500 for det, jeg kunne i høyden gitt de 500.. Er jeg smålig?

Skrevet

hehe.,.det er utrolig frekt, du kan sende "mot-regning" siden de fikk "låne" barnebarna da...og kreve 500kr i leie døgnet eller noe hvis de vil ha barnebarna på besøk :-DDDD

Høres det absurd ut?? Ikke mere absurd enn besteforeldre som tar seg betalt for å være barnevakt når ikke det er avtalt på forhånd.

En ting hvis de hadde tapt arbeidsinntekt og hadde en veldig stram økonomi..da kunne jeg forstått det, men da hadde det vel også vært avklart på forhånd.

Skrevet

Hjelpe meg så frekt...

De må da være glad for at de får passe barna å være sammen med dem, det er jo tross alt barnebarna.

Har aldri hørt om besteforeldre som tar seg betalt...

Hva sier mannen din til det da?

Skrevet

Jeg har en ide! Neste gang de inviterer dere på besøk eller sier de ønsker å passe ungene, må dere si dere tar dere betalt for slike tjenester!

Skrevet

Du tuller? Kommer jo an på hvilket forhold dere har da, men det høres så utrolig ut at jeg nesten tror du bare tuller med oss ;-)

Skrevet

Hva sier mannen din da? Det er vel opp til han å banke vett i sine egne foreldre sitt hode, så ikke du blir "the bad daughter-in-law"!!!!

Skrevet

Det er noe av det frekkeste jeg har hoert,faktisk.

Helt utrolig spesielle svigerforeldre du har.

Skrevet

De har ikke stram økonomi i det hele tatt. Ble helt sjokkert jeg! Mannen min sier vi skal bla opp og aldri la de ha barnebarna - i alle fall ikke på lenge.

Haha, kanskje vi skal ta betalt for kaffen de drikker her osv;o)))Ler litt nå

Skrevet

Jeg ville sagt at de ikke få betalt. Det var nemlig ikke del av avtalen, og da kan de ikke komme i etterkant og kreve betalt.

Og så hadde jeg slengt på en bemerkning om at barnevakten.no nok er et bedre alternativ hvis vi snakker om betalingstjenester.

Skrevet

I kveld er jeg visst enig i alt spetakkel sier.

Skrevet

Kanskje de har dårlig råd da.

Eller at det er vanlig for dem siden de sikkert har en annen kultur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...