Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest noen innlegg hvor det står "sjaman har spådd" etc.. Tror dere virkelig på en person over internett? Hvem som helst kan tippe ;o)

En skrev tilogmed at sjaman hadde spådd henne ingen flere barn. Rare greier.. "Noen som ser?" - Aldri sett det på noe annet forum jeg, hehe ;o)

Kan noen spå om jeg er ferdig med å amme når jentene er tre? Klarer jeg å amme Aaron til han er 3 forresten? Hehe. Morro uansett da ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særlig om du har en sønn som heter Aaron Emilian Maximillus...

Skrevet

ammer du tre stykker???

Skrevet

Ja, hehe, det er like sannsynlig som at du har en datter som heter Emilia ;o) Kan du ikke få deg en annen hobby enn å mobbe navnet til sønnen min? Det er faktisk ikke koselig. Jeg er veldig fornøyd med navnet, han er 7 dager gammel. Kanskje du skal mobbe meg når jeg ikke er så nybakt mamma? Det sårer faktisk...

Er ganske imponert over deg med Sæmmi, det er ikke ofte unge jenter ammer!! All ære til deg!!

Skrevet

Mobber ingen, men det var bare veldig spesielt. Aaron synes jeg er et veldig fint navn, så ingenting stygt å si om navnet. Bare spesielt med tre navn, og Maximillus har jeg aldri hørt før.. Ikke ment for å såre:-)

Skrevet

Mannen min ville så veldig gjerne ha en Emilia om det ble en jente, men det ble det ikke. Sjekket litt i bøker og slektstre og fant en Emilian;o)

Jeg vet helt ærlig talt ikke om Maximillus blir godkjent, har ikke fått de papirene for å sende inn navneendring. Hvis det ikke blir det tar vi Aaron Emilian Maximillan. ;o)

Skrevet

sjaman er ekte.

det er bare ingen diskusjon om det... så bare legg denne tråden død. ho er ekte.

Skrevet

Hæ? Jeg har ikke sagt hun ikke er ekte jeg vel? Jeg bare lurte på hvem hun var og om hun var synsk?

Herrefred!! ALT jeg skriver blir jo tatt negativt opp!!

Skrevet

Eh, unnskyld men hvorfor har du fått det for deg at det ikke er ofte unge jenter ammer?

Jeg har mange venninner som har fått barn i ung alder, og alle har ammet...det er vel like mange mødre i eldre alder som ikke ammer.

Merkelig sagt.

Skrevet

ja, merkelig sagt..

jeg er ung og jeg ammet.., til han var drit lei puppen...

Skrevet

du spurte om vi virkelig trodde det hun sa. men hun er ekte. hun spår! ekte! skjønner du norsk?

Skrevet

Stemte ikke på meg da, men...

Går kanskje på om man tror på det eller ikke.

Skrevet

Det er ikke merkelig å si Undersøkelser viser jo at unge mødre ammer mindre og kortere. Dumt å si imot.

Skrevet

Hvor har d det fra at unge mødre ikke ammer??

Jeg er 16, ammer forsatt min 10 mnd gamle sønn...

Å jeg kjenne rmange andre unge som ammer...

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Det stemmer det hun sier da. Unge mødre ammer mindre. Selv om dere kjenner noen og gjør selv.

Skrevet

Hehe, "dumt å si imot" faktisk... Mer dumt på hive ut påstander uten noe til å backe det opp. Hvilken undersøkelse viser det da? Link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...