Gå til innhold

Er alle på ferier eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det pleier da aldri å være så stille her inne...

Er det bare vi som har byferie? Synes det er deilig jeg. Det er fint med snø, men nå er jeg sååå klar for vår, blomster i hagen, kaffe i solveggen og tørr asfalt....

Så nå håper vi på go`vær så vi kan kose oss i heimen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok feriemoduset som har slått til - pleier igrunnen å være stille her da:-)

Men noen av oss svikter aldri! Uansett hvor vi måtte befinne oss i verden:-)

Ha en fin bypåske, vi skal ha det de siste dagene vi også:-) Håper på litt fint vær jeg også! Her snør vi nesten bort....

Skrevet

Vi har også byferie. Eller by og by, vi har jo flyttet litt ut av hovedstaden da... Håpet her var det samme som hos deg. Heldigvis var det sol, varme, utemøbler, terrasse, kaffe og kake på søndag. Etter det har det ikke vært så fristende å sitte stille ute egentlig. Hadde planlagt grilling med gjester på lørdag, men det er vel fint å spise inne også ;-)

Skrevet

Jeg er også hjemme i påska!

Og kjenner at det er veldig lenge siden sist. Og kjenner at det egentlig er ganske deilig. I dag var hele gjengen + litt til på påskeutflukt til Teknisk museum i Oslo. Morsomt, lekende og lærerikt.

Synes det er deilig å stå opp om morgenen uten å tenke på hvor ullstillongsene til store og små ligger og slippe å pakke sekk med termos og matpakker samtidig som frokosten serveres og inntas...

Ellers har vi uansett tenkt å holde påskerenn i helgen, med påfølgende after-ski. Forhåpentligvis blir begge deler uten snø, men vi skal nok overleve om vi får litt snø også, bare at skirennet ikke blir like morsomt, he, he. Har venner og naboer som har hjemme-påske, så regner med at både pølser, brus og øl får ben å gå på.

Har dessuten stort lager av både kvikk-lunch og appelsiner, for ikke å snakke om NAM-NAM påskegodt!

Ellers er det morsomt å tenke på at det var i påsken i fjor vi slapp den store bomben som ingen var forberedt på - at en baby var på vei:-)

Ønsker alle mammaene her inne en riktig GOD PÅSKE, uansett hvor dere befinner dere i verden:-)

Klem

Skrevet

Heisann! Veit ikkje om eg har hilst på deg, men koseli med nytt nick her iallefall! Blir ikkje fjellet på oss heller denne påska, men kosar oss likevel!

Skrevet

Hei tilbake til deg. Hyggelig å hilse på deg også.

Synes det er veldig hyggelig inne på modne foreldre. Det er alltid så bra stemning, også er det veldig hyggelig å følge med dere:)

Nå er rommet til minstejenta snart ferdig oppusset, så nå gleder jeg meg til å komme meg ut på shopping for å handle gardiner, tepper etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...