Smånetta 14.mai Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Den fra weleda... Det står på den at den stimulerer livmoren. Har ganske selvgående livmor med masse kynnere og orker faktisk ikke flere. (Vi snakker mellom 30 og 40 på en rolig dag, langt fler når det er aktivt.) Men sist revnet jeg helt til endetarmen (men heldigvis ikke videre) og måtte sy lenge og fikk komplikasjoner med stingene etterhvert. Har lyst til å prøve å unngå det denne gangen og vil så gjerne smøre med oljen. Er det noen som har merket flere kynnere med den?
Gjest mphs Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har brukt den siden uke 36 og har ikke merket flere kynere enn det jeg hadde fra før før nå på slutten de siste 4-5 dagene. Men de tror jeg nok kommer på grunn av at fødselen nærmer seg med stormskritt. 9 dager til UL termin.
Måånestråle Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har brukt oljen i en ukes tid, og har ikke merket noen endring i kynnere. Hadde kynnere før jeg begynte, og har det fremdeles. Jeg skjønner heller ikke helt hvordan det å smøre mellomkjøttet skal kunne ha innvirkning på livmora.. det er jo et stykke unna, mener jeg?!?
Smånetta 14.mai Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2008 Ikke vet jeg, men det står på pakken. I følge hun i helsekosten jeg kjøpte den i, er det derfor man ikke skal begynne å bruke den før uke 34. Det er jo eteriske oljer i, da. Jeg vet de unngår endel eteriske oljer i masasje til gravide blant annet.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Du kan jo bare bruke en vanlig olje: raps, solsikke, babyolje eller noe. Jeg bruker babyolje og smører/tøyer når jeg er i dusjen, mindre søl i tillegg til at jeg bruker den som såpe da jeg er så tørr i huden på denne tiden av året.
Smånetta 14.mai Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2008 Nå har jeg kjøpt den og brukt uforholdsmessig mye penger på en olje i en bitteliten flaske, så jeg skal i hvert fall prøve den. Men jeg venter helt til neste uke så jeg er på den riktige siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå