vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 startet med vannavgang søndag...kom bare litt og litt så jeg skjønte ikke att det var vannet med det samme... dro inn på sjekk mandag ettermiddag.. ble satt på registrering ...etter på trykte hun på magen og så hva som kom ut..bekreftet att det var vannet ....men manglende rier gjorde att vi ble sendt hjem..med beskjed om å komme tilbake på i gangseting dagen etter vis noe ikke skjedde. dro inn igjen i tolv tiden på kvelden for jeg ville ikke være hjemme for de svake riene jeg hadde kom me 8 min i mellomrom... (siste gang gikk fødselen fort) da vi kom inn ble det ny måling..men det var ikke mye rier det var snakk om...de bestemte seg for og sette drypp med en gang ... da var kl rundt 2 ...skulle øke litt vær 30 min... men hadde noen rier som var ******onde vært minutt litt over en time.. da kom press trykket... presset i ca 20 - 30 min og jenta var ute fra 3820 gram å 49 cm...35cm rundt hodet ... Var 3 cm åpning i halv to tiden...full åpning kl halv 3... var en hard fødsel men utrolig verdt det...!! takker for meg her og hopper over til din baby... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå