Rorrimamma Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har grublet imellom minst 50 navn... Nå begynner jeg plutselig å tenke tilbake på navnet Adrian (som egentlig min forrige sønn skulle hete).... Kjenner ikke noen som heter det. Men er det mange som bruker det navnet for tiden..? Er det fint synes du?
Trulte76 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Ja jeg synes Adrian er fint, men mitt inntrykk er at det er et poppisnavn for tiden..men fint er det ja
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg liker Adrian. Hadde en gutt I klassen min som het det. Det var noe spesiellt med han samt han var den eneste av oss som hadde en bestefar I leksika.
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Overhodet ikke for kjedelig... Jeg har en Adrian i magen... Adrian og Mikael..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Jeg synes det navent er fint jeg,men som jeg alltid sier,noe vil alltid si at de ikke liker navnet du finner,så du og din kjære må bare bli enige og holde på det navnet. Navnet skjemmer ingen.
Rorrimamma Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2008 Så hyggelig å hør deres meninger, tusen takk! "MorCathy *spire fire og fem!!*", kanskje får vi to navnebrødre? Så gøy at du venter 2, lykke til!
Happy-bee Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har en 3-åring som heter Adrian:) Og synes naturligvis ikke at det er et kjedelig navn. Jeg vet at det er mange som heter Adrian i disse tider, men for meg var det viktigst å finne et navn som jeg likte. Synes du Adrian er et fint navn, syns jeg du skal gå for det:)
Supermamm Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Synes Adrian er fint jeg og absolutt ikke kjedelig: )
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 adrian er et kjempefint navn:)dessuten er det vanskelig å finne navn som ingen har fra før,betyr jo ikke at navnet er kjedelig fordet:)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 så koselig å høre at det er flere her inne som syntes det navnet er fint da=) har en gutt i magen og vi vurderer adrian denne gangen=) så ja jeg sy7ntes også det er et fint navn.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #12 Skrevet 19. mars 2008 Adrian er et flott navn, men det er en liten Adrian " på hvert hjørne" for tiden.. Blitt veldig vanlig.. Men absolutt et fint navn
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #13 Skrevet 20. mars 2008 hvilken bestefar i leksika? fortell! det har jeg også, hehe
vanillaface Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 Min Adrian er 12 år og var helt "alene" med navnet i begynnelsen. Men så eksploderte populariteten og jeg liker navnet kjempegodt og var veldig fornøyd med valget
Rascal_4.11<3 Skrevet 20. mars 2008 #15 Skrevet 20. mars 2008 Adrian er kjempefint, har hatt så lyst på å kalle en evt sønn fordet men pappa'n nekter
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #16 Skrevet 20. mars 2008 Jeg syns det er kjempefint(pluss at jeg har møtt mange søte gutter i bhg som heter det..hehe). Var et av navnene vi tenkte på, men valgte det egentlig litt bort fordi det har blitt litt for vanlig..Nå skal det nevnes at jeg er litt sær da;)hehe...
Rorrimamma Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. mars 2008 Jeg tenkte også først at jeg ikke vil kalle han noen av de navnene som så mange blir kalt i disse dager. Men jeg må nesten gi meg... For jeg finner inget annet jeg liker (som også pappaen liker). Men samtidig er det en del andre navn som blir mere brukt enn Adrian... Tror jeg velger det navnet Som sagt, tusen takk for alle meningene dere har sagt om navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå