Sonata08 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Vurderer å kjøpe EL test, men funker disse med høy sikkerhet ? Og er det mange i en pakke ? Nå etter en MA er det ikke godt å si når neste EL er så regner med at det kan bli en del negative tester for en utålmodig sjel...
Babyønske �� Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg stoler på de ja. Men det er fordi de slår ut når jeg selv forventer å ha eggløsning og at jeg har alle tegn på at jeg har eggløsning da( som økt utflod og smerter) Det er selvsagt ingen garanti at egget virkelig slippes, til tross for positiv test. Men hos meg er det hvertfall tegn på at det gjør det. Jeg har vært mest fornøyd med Clear Blue digital(7 stk i en pakke). Men dessverre er de litt dyre, så når man ikke aner når eggløsning kan komme til å skje, kan man risikere det blir dyrt. Billigtestene kan være litt vanskelige å tolke, men de er litt billigere, så du kan jo kanskje prøve noen for å se. På www.billigetester.no tror jeg du får pakker på 21 stk billigstrimler, men jeg er ikke sikker på hva de koster. Men du kan jo evt se på den siden selv.
Cillepille Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har prøvd de strimlene fra billigetester ser ut til å funke bra de:-)men jeg har ikke prøvet de til cb da
Lyst på nr3♥ Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 HEI! Jeg ble tipset om disse billige testene som man kjøpet på billigetester.no, og kjøpte en sånn pakke-tilbud med 21 eggløsning og 4-5 graviditetstester som de hadde på salg... Ble overrasket positivt både av pris og funksjon! Fant eggløsningen vved 1pp, og jammen ble d full klaff også ved 1 forsøk!!! ))) *ler* Så i mine øyne og mange av mine venners øyne så er d tommelen opp for disse alts! ))))) Lykke til!
Giinaღ Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Hei hei. Har kun prøvd CB digital tester De fungerte fint, hadde positive el-tester to dager på rad. Hadde sex begge disse dagene + dagen etter, og ble gravid. Mistet dessverre også i MA. Etter MA'en var dessverre både graviditetstestene og El-testene positive i LANG tid, dvs. i ca. 8 uker etter, så anbefaler ikke å stole på disse før 1. pp etter mens... Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå