Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 mamalicious.com har fine mammaklær på nett,ikke så dyrt heller...H&M har billige mammaklær på salg på sin outletside:)andre som har tips til nettsider med mammaklær?
WildPrincess Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 mamalicious.com selges også hos Exit (barne klær) for de som liker å prøve først
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 fikk ikke mulighet til å skrive Norge (kun Danmark) på online shop til mamalicious. Har dere bestilt der?
**Junigravid** Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 HI- hvordan er størrelsen på disse klærne????
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Tuuusen takk for tipset om HM på nett sin outlet har bestilt meg 2 mammakjoler, en ammegenser, 2 mammagensere, en mammabluse og 2 par over-kneet-strømper for tilsammen 450 kr! Supert!!!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Den outlet tingen vakke så ille nei :-P Men var dårlig med mammaklær der eller så er det bare jeg som er litt seint ute :-P Men fant da noe der også :-P Fant en del tunikaer på vanlig dame da så ble litt ekstra der :-P Gikk fort en 1000 lapp, sambo bare rista på hodet :-P Og til degsom lurte på størrelsene på mamalicius klærne så er dem veldig lik i størrelse som "normale" klær, jeg synes kansje buksene er litt større i størrelse, ikke mye men litt, hvertfall de to jeg har i den typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå