Gå til innhold

Angående kattedo inne.(Refererer til den andre tråden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere seriøse når dere sier at katten må ha do inne?

Samme hvor mye dere skifter i den kassa må jeg si at dette synes jeg er veldig grisete.

La katten drite i ei kasse inne? Nei, aldri i verden.

Og hva er dette tullet med at den må ha begge alternativer åpne, altså kasse inne, samtidig som den kan gjøre fra seg ute?

Jeg har hatt katt hele livet, og aldri har det vært bæsjekasser her i gården.

Ikke skjer det uhell heller, når vi er på jobb er de ute, og når vi er hjemme er vi påpasselig med å slippe de ut ofte.

Blir ærlig talt kvalm av å tenke på at dere lar de drite inne.

Dette er jo rett og slett uhygienisk, katteavføring er noe svineri, masse bakterier og greier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to katter, og den ene har do inne...

Den står på "menneskedoen" nede og ingen ser, lukter eller er i nærheten av den, annet enn den stakkaren som tømmer den.

Den sanda som er i er sånn spesialsak som ikke lukter, ikke klumper osv.

Vi er fornøyde med å ha do inne vi:)

Skrevet

Hehe :)

Hva med de som har innekatter da? Skal de holde dem ut av et vindu sånn med jevne mellomrom da?

Skrevet

Vi har brukt kattedo når de har vært kattunger, men etter som de vokser til, får de jaggu ta meg gå ut på do!! Kattedo er ekkelt, og en frisk oppegående katt skal ikke trenge do inne.

Skrevet

Jeg har to innekatter, selvsagt har de do inne.

Synes ikke det er ekkelt i det hele tatt! Noen utekatter vil jo bare drite inne også og katter er jo som kjent selvstendige dyr og pleier jo ikke å la andre presse seg til noe;-)

Skrevet

Jeg lurer fortsatt på hva dere mener innekatter skal gjøre?

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Haha. Vi bruker Cat exclusive gold label. Den tar til seg alle klumper etc. Det lukter babypudder av den. Det lukter ikke vodnt og ingen merker noe til den annet enn når den tømmes, med en spade, oppi en pose. Håhåhå ja kattene får se te hææælvæætte å gå på do på verandaen istedet ;-)) DDD

Skrevet

Takk takk takk Sladrekjærringa! =) Du er visst like lite oppegående som meg du! (referer til fantastisk bra uttalelse fra en på den andre tråden) Og vi burde forresten ikke hatt katt, for stakkars dyrene MÅ jo få ha do inne! Ehm.....

Nei enig med deg :) Hatt katt hele livet, og hver eneste en har gått på do ute når dem har blitt store nok.

Om noen velger å ha do inne er jo opp til hver enkelt, men å si at en katt MÅ ha toalett inne er ikke heeeelt riktig.

Skrevet

Har man en innekatt så har man en innekatt og må så klart gi den et toalett inne... Sier seg selv.

Men når man har en katt som kan gå på do ute, hvorfor da ha toalett inne i tilegg?

Skrevet

Hehe, men du er sikkert en av damene som bruker OB på røde dager?

Skrevet

Jeg er enig i at det sier seg selv at innekatter har do inne. Dog sier enkelte her inne at ALLE katter skal gå på do ute. Så da spør jeg da. Hvis de mener innekatter skal ha do inne bør de jo være en smule mer nyanserte i sine engasjerte innlegg ;)

Skrevet

Signerer Pusetøsa og HI!!! Er sååå enig med dere! :)

Skrevet

Ja, eg er seriøs! Og det er av hensyn til både katten, som kan gå på do når han vil inne også, og til naboane mine. Eg ønsker ikkje at min katt skal vere til irritasjon for naboane, når dei skal luke sine blomsterbed. Det blir mindre driting ute med ein innedo som katten er vant til å bruke.

Velger du å ikkje ha innedo, må du i det minste bu slik til at dine naboar tåler det godt, eller at du ikkje har nære naboar.

Skrevet

jeg har innekatt og bruker IKKE kattsand jeg får kjøpt i dagligvarebutikken..for de stinker jo tiss med engang..fysj

Men jeg har en sand som klumper seg..tisset klumper seg og driten blir kapslet inn i sanda..lett å blukke ut med en sånn spade å ha i pose. Og den lukter ikke i det heletatt.

Har også en do med tak visst du skjønner..så den sjenerer ingen..så hva er da så grisete med kattedo inne?!? Bare sør jeg

Skrevet

Dette er tydligvis et tema som det er svært delte meninger om.

Mitt problem er at katta driter inne for tiden. Jeg vil da påstå at det er bedre å ha kattedo inne enn å tørke opp drit hele dagen.

Eller burde vi skyte ham fordi det er noe galt med ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...