Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 nå har lille nurket gitt meg et lite vink,kjente det dultet i magen ca 1 uke siden,men var litt usikker,for noen dager siden kjente jeg denne dultingen mer tydelig,nesten så jeg skvatt..idag var det full fest i morges,skulle vel vekke mamman sin:)er 2gangsfødende:)andre som har kjent livstegn fra sin lille?
mamma til 2... Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 kjente spark i uke 13 jeg:) er nå i uke 15+1 og kjenner daglig små spark:) er 2 gangs jeg også
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 det er 7 år siden sist jeg var gravid så jeg blir jo nesten for 1gangs å regne i denne sammenhengen...:)rart å kjenne livstegn innenfra igjen,har ventet utålmodig på denne dagen:)
Trulte76 Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 jeg er 17+3 og har kjent liv noen uker..de varierer mellom små bobler til tydelige spark..kjenner godt hvor den lille sparker..av og til langt nede av og til lengre oppe og hva side osv Men har ikke kjent de utvendig enda da..men kommer vel det også om noen uker..de blir iallefall tydligere og tydligere disse sparka fra den lille
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er 15+4 og kjente liv første gang rundt overgangen til uke 13.. koselig å kjenne sånne små spark innvendig, noen som dytter i meg=) Lenge siden forrige gang, storebror er 5 år når vi får nestemann!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå