Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Det var superhyggelig å møte både Natteravnen og idefix med familier!!! Og gøy for små turbofolk å løpe blant små og store fisk og pingviner:-) Ganske utrolig å være på dibbetreff sånn ca 70 mil hjemmefra altså!! Håper hjemturen gikk fint for dere begge og må bare få si at det er virkelig noen skjønne unger dere har!!! Kjempestas å få hilse på dem:-) Lille rosa sovnet nesten før vi fikk startet motoren......totalt utslitt, men en times lading gjorde susen. Full fart videre....:-) Og idefix, du må hilse mannen og si at det rett og slett bare blir mye dameskravling på disse treffene! Ikke lett for gutta å nå gjennom til tider;-D
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Hei og hopp:0) Det var kjempe koselig å møte deg Attpåklatten,med lille Rosa og mann !!! Utrolig morsomt at vi som bor så langt fra hverandre kunne møtes. Å Natteravnen, så gøy å møte deg igjen etter alle disse årene, du ser like ung ut enda du ;0) Verre med meg..pluss 15kilo, hehehe... Så søte vesla di også !!! Jeg hadde det utrolig koselig og ungene stor kosa seg. idefixmannen hadde det fint han, for første gang hadde han ungene med seg alene rundt.Som oftest er det omvendt,han jobber og jeg og ungene er der alene. Tusen takk for en kjempe flott dag alle sammen :0). Mini sovna i det vi gikk inn døra på Mcdonalds......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 Hihihi, bra alle hos dere koste seg:-) Og tenk at mini gikk glipp av burgeren da!!! Jaja, han har vel ikke helt oppdaget den ennå:-) Viktigst at de største fikk ønsket oppfylt!
Natteravnen* Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Heisann! ja det var trivelig med treff! Kjekt å sjå dibbedamer og menn `live` og koseli (vel...!!?, he-he ) med dei små som spring rundt.Gla eg hadde med ei som gjorde mesteparten av jobben for meg den dagen, hi-hi... Her vart det ikkje noke soving før halv sju på veg heim, var på litt shopping og det var ikkje interressant å sove i vogna, neida! Vi har vore på besøk med mor no sia onsdag kveld, og kom heim no ikveld. Prøvde med på mobildibbing der, men ser no at det ikkje var særlig vellykka! -og må innrømme at det er litt `tomt`uten data nokre dagar *uff* , men slik er det no blitt...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 Nei sove du..........det er noen ganger oppskrytt når kropp og hode er oppglødd:-) De er noen fantastiske turbokropper, det er nå bra sikker! Deilig med noen dager hos mor:-) Og du, sånn mobildibbing har aldri jeg skjønt noe av heller:-) Er altfor utålmodig til å sitte og pete......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå