Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Skal ha besøk i morgen, og servere kvelds.. Har kjøpt masse egg (er jo påske:p), og tenkte laks & eggerøre, kokte egg og eggesalat.. Er det noe mer pålegg jeg kan lage av egg? Og er det noen som har en fantastisk god oppskrift på eggesalat?
Mille** Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er veldig glad i hjemmelaget rekesalat med egg: 6 egg 1 boks med reker (tøm ut laken) 2 ss rømme 1 pk majones 12 skiver salami, oppklipt evt erter evt litt fiskepudding Pleier å sløyfe de to siste.
Meg og knoll&tott Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Har en kjempego eggesalatoppskrift:) Egg, purreløk,majones, salt og pepper. Bland sammen ønsket mengde av di forsjellige ingr. Kjempegodt på rundstykker:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Sinnsykt god eggesalat:-) 1 pose majones 1/2 boks lettrømme 4-5 egg oppdelt i biter purre delt opp i ringer eple delt i små biter (ca halvt eple) druer som deles i 4 biter små ostebiter Tilsett druer, ost og purre så du syns det blir passe konsistens, skal være litt tykk, tilsett gjerne bittelitt pepper hvis det ønskes. Den blir sinnsykt god, og jeg lager som regel alltid dobbel porsjon, for den går fort unna:-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 tuuusen takk!! Her skal jeg prøve litt av hvert i løpet av påsken )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå