Wendela Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Tror kanskje jeg hadde EL søndag/mandag uke 10/11 Når skal jeg forvente IKM? (Har ikke hatt tante siden jeg nettopp sluttet på pillene, og jeg får ikke mens når jeg tar dem..) Er hormonell, men det kan jo også skyldes at kroppen venner seg til å funke av seg selv igjen, men også vært urolig i magen siden ca dagen etter EL.. Og det pleier jeg ikke å være til vanlig.. Når skal man egentlig eventuelt teste seg da? Har aldri talt hvor lang syklus jeg har, for jeg ble relativt lett gravid med de to første og rakk ikke å begynne å finne ut av de tingene der... Gruble, gruble..
Wendela Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. mars 2008 Og så ømme bryster (men det kan vel også ha med å slutte på pillen å gjøre?)
Wendela Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 Litt flaut men glemte også å nevne kontinuerlig utflod.. Vanligvis har jeg bare det en liten stund..
Babyønske �� Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Det skal stort sett være 14 dager mellom eggløsning og mens hvis man har noenlunde normal syklus. Og det er ca 14 dager etter eggløsning man kan være sikker på å få et pålitelig resultat på graviditetstest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå