Chiabatta Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Lille prinsessa på 10 mnd har sovet rundt i mange mnd. Men siden hun begynte å klø i munnen, har hun begynt å våkne på nettene og roer seg ikke før hun får ei flaske mme! Hun har fått de første tennene, men sover altså ikke rundt enda. Hva gjør vi nå, da?
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 har ikke peiling. Mini er 13 mnd og får fremdeles mme på natta. Jeg er ikke i form til å ta avvenninga ennå, alt for kvalm. Men han har bare en flaske nå da, når tennene har holdt helvete har vi vert oppe i 3 flasker per natt..... Men kom med tips hvis du finner ut av det, lykke til:)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Vi hadde det ikke helt sånn da, for mini ammet og fikk flaske hele veien han. Sov vel ikke natta over før han var rundt året/ passert året... Men hos han gikk det bare over av seg selv... Tok tid, og han sover ikke natta over i sin egen seng enda heller. Enten sover han med oss, eller så våkner han ila natta og kommer over til oss. Har ingen viljestyrke om natta, jeg:s Men det går seg nok til, det er det jeg tror hvertfall:) Lykke til!
☆Anonymia☆ Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 jeg vet egentlig ikke hva jeg skal råde deg til jeg...men jeg ville ikke gitt henne mme om hun ikke var sulten...vann kanskje ? eventuelt ikke gi henne noe i det hele tatt,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå