Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 mange forskjellige typer nobligan.....nobligan retard er den sterkeste,og veldig få som går på
bente69;) Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Jeg fikk det når jeg putta fingern inni viftereima på bilen, fingern var på plass, men det kjentes ut som den var borte....*fy f så jævla vondt det gjorde*
orkide75 Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 jeg har fått det to ganger, en gang mot underlivsbetennelse, og så mot nakke og skuldersmerter. så tror nok den er ganske vanlig ja etter det legene her sier.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Ja, men den er hard på magen. Obs! magesmerter, forstoppelse. Viktig å drikke masse når du tar de.
Mamman til AM&JS Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2008 Godt å høre..jeg får dem selv mot nakke/skulder/arm vondt.... Venter på fysio..
Snappie Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Kjæresten min har fått de pga av sterk hodepine. De første tablettene han tok, husker jeg, var midt på sommeren en gang. Vi satt i sofaen og så på tv, så snudde han seg og sa: "Ja, der er julenissen ja, HEI HEI!" Uff. Jeg ble litt skremt der og da, men det er jo morsomt å tenke på. Han blir litt merkelig når han tar de, men det er jo så forskjellig fra person til person. Hehe.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 Haha, jeg blir jævlig kåt av dem faktisk (det er sant!), men noen julenisse-trip har jeg ikke fått:P
Mamman til AM&JS Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2008 Hehehe..ser jo ut til at dette kan bli moro..
vi blir 4 :o) Skrevet 19. mars 2008 #12 Skrevet 19. mars 2008 så mange merkelige svar.. jobber på sykehus, og Nobligan inngår i en vanlig "smerte-cocktail" sammen med voltaren, paracet eller paralgin forte.. et supert medikament, men ikke på langt nær strekt nok til å kunne "se julenissen".. var nok noe annet den gutten gikk på.. ) helt vanlig iallefall..
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #13 Skrevet 19. mars 2008 Ingen som har turd å innrømme til deg at de blir kåt av Nobligan? Mannen min ble ekstatisk da ryggen streiket og han måtte hente Nobligan til meg. Når ryggsmertene løsnet og pillen kicket inn, så fikk han seg en runde eller tre, hehe;-)
Snappie Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 Jeg er også sykepleier og tar det pasienten sier på alvor. Og han snakket med julenissen, men husker ikke dette selv i etterkant. Les felleskatalogen du! Psykiske bivirkninger (sjelden): Humørsvingninger, forandringer i oppfattelsesevne og aktivitetsnivå.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. mars 2008 #15 Skrevet 20. mars 2008 Nobligan retard er iallefall sterkt nok for det....sterkeste man får tak i nesten jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå