Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Stjælt fra et anna forum egentlig. Hvordan dibber du egentlig? Hvor sitter du?? For,min modne kropp får ikke helt til dette som jeg leser andre gjør.Sitter med datan i sofa,i fanget,og gudene vet hvor =) Jeg syns det er ubehagelig jeg.Kan du gi meg et knep eller ;o) Dessuten,så blir jo datan varm hvis jeg har den i fanget.Å det er jo fyfy sa han dærre datanerden på butikken =) Skulle tro jeg hadde null oppi toppen...Well,du har rett =0) Åååå så kjeder jeg meg bittelitt... hey dåh
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Hehehe, jeg kan dibbe hvorsomhelst jeg igrunnen:-) Oftest når vi er hjemme så står det en bærbar pc på kjøkkenet. Den er lett tilgjengelig og nok den som blir brukt mest. Da sitter jeg rett og slett på en stol! Men ellers så går det superfint å sitte i sengen og ha pc på fanget også:-) Så får man med seg både dibbing og tv-titting:-) Akkurat nå sitter jeg i go`stolen til svigermor med hennes pc på fanget og lille rosa sitter og titter på Skrållans fødelsedag på Saltkråkan (dvd). Min favorittbarnetv som liten pike:-) Hun sitter helt henført og smiler og blir alvorlig ettersom det passer med filmen:-) Artig å se!
Maud Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Stort sett stående ved kjøkkenbenken. Da blir det naturlig å gå litt til og fra og det begrenser seg litt selv. Det synes jeg er bra. Vil ikke være her "hele tiden" :-)
tebekaa Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Enig i at det blir varmt å ha pc'n på fanget. Har sett et eller annet sted en sånn greie til å sette pc'en på sånn at den ikke går varm, et slags "frokostbrett", men ikke for mat hvis du skjønner. Jeg bruker noen ganger lokket til en trekasse som lille-snupp har lekene sine i. Det funker ganske ok, og da kan jeg sitte både i godstolen og sofaen. Men i senga, så langt kommer ikke pc'en min altså. Er nok mest kjøkkenbordet og stuebordet som blir brukt. Og mest om kvelden (les: natta). Har dager hvor jeg ikke er inne i det hele tatt, men uansett lite på dagtid. Mye "baby-greier" på dagtid. Turer og sånn. Og så kommer de store hjem fra skole og skal hit og dit, hjelpes med lekser m.m, så voksentiden er mer eller mindre fraværende. Derfor natte-dibbing på meg:-) Og ofte samtidig med at jeg smugspiser et eller annet godt fra skuffer og skap. Og da må jeg gå enda lengre turer dagen etter og da blir det enda mindre tid til å dibbe. Skjønner? Og sånn går no' dagan!
Natteravnen* Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Her e det nok kun ett valg, har ikkje bærbar, so det blir godt tilbakelent i stolen ved databordet. Likar best stasjoner pc eg, som den særingen eg er.... På dagtid med ei lita turbo ved sia av, som skal hjelpe til med alt, og på sein kveld , kosetid aleine! C",) klem fra aries69...
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Særing du liksom =) Før arva jeg gamle slitte dataer hos brodern.Men så kom disse bærbare,og jeg måtte kjøpe selv =) Nå har jeg kommet så langt i opplæringa her,at det kan bli en vane dette...Se tv og dibbe.Ikke så vanskelig når man finner lure triks.Kun kveldene jeg får lurt meg innpå.Lilleklomp er dibbepoliti om dagen..Å en bærbar er enklere å kaste i gulvet hvis mamman ikke hører etter..... =0)
Natteravnen* Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Ja, dibbepoliti har vi her også... Og ei som undersøker absolutt alle skuffer i huset...! Men det er iallefall litt koselig også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå