~Fanta~ Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Sett sammen bokstavene og se.... he he A : you like to drink. B : You like people. C : You are really silly. D : one in a million. E : Great in bed. F : You are dead sexy. G : You never let people tell you what to do. H : You are Quirky I : Unbeliveble in bed. J : People Adore you K : You're wild and crazy. L : Bad in bed. M : best kisser ever. N: You like to drink. O: awesome kisser. P : You are popular with all types of people. Q : You are a hypocrite. R : Friggin' crazy. S : Easy to fall in love with. T : You're loyal to those you love. U : You really like to chill. V : You are not judgmental. W : You are very broad minded. X : You never let people tell you what to do. Y : best boy/girl friend any one can ask for. Z : Always ready. Jeg er rimelig tørst da:))
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Sjekk denne da. Logisk;-) Good in bed Bad in bed Easy to fall in love with Og til slutt good in bed igjen:-)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Unbelieveable in bed, bad in bed OG great in bed...
Monajenten Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 M: best kisser ever (me like:-D) O: awesome kisser (bare for å bevise liksom;-)) N: you like to drink A: you like to drink *kremt* Dead sexy, loyal to those you love, og like to drink x 3 høres jo ut som en perfekt kombinasjon det;-) Hadde du bare hett fanta:-p
cherry coke Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Mitt navn handler om mine egenskaper i senga...=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 A : you like to drink. N: You like to drink. I : Unbeliveble in bed. T : You're loyal to those you love. A : you like to drink. Jaja.. Er vist tørst jeg..
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 T : You're loyal to those you love O: awesome kisser N: You like to drink. J : People Adore you E : Great in bed Hva skal jeg si... Kunne ikke sagt det bedre selv.. *muahhh*
hit og dit Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 People adore me, I like to drink x3 og I'm great in bed. Ein fyllik som er god i senga, ikkje rart alle liker meg.
_anna_ Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 A- you like to drink N- you like to drink N- you like to drink A- you like to drink hmmmmmmmmm kanske inte så mycket:)
Psyche Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er god i senga, ubeskrivelig i senga..og dårlig i senga(!?)
Niem og Patrick Skrevet 19. mars 2008 #12 Skrevet 19. mars 2008 M : best kisser ever. A : you like to drink. L : Bad in bed. I : Unbeliveble in bed. N: You like to drink.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #13 Skrevet 19. mars 2008 A - you like to drink I - unbelivable in bed N- you like to drink A- you like to drink
Miss L å di Skrevet 19. mars 2008 #14 Skrevet 19. mars 2008 L: Bad in bed I: Unbeliveble in bed L: Bad in bed L: Bad in bed I: Unbeliveble in bed A: you like to drink N: you like to drink Tror jeg er litt opp og ned i senga..... Sikkert litt etter hvor mye jeg drikker...??
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #15 Skrevet 19. mars 2008 T - Loyal to those you love. (hva med de jeg ikke "love" da?) I - Unbelivable in bed (Jeg veeeeeeeeit:p) L - Bad in bed (nøytraliserer den forrige?) L - Bad in bed (som over) A - You like to drink (ikke usant det gitt)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. mars 2008 #16 Skrevet 19. mars 2008 J - People adore you A - You like to drink N - You like to drink N - You like to drink I - Unbelieveble in bed K - You're wild and crazy E - Great in bed Så selv om jeg er vill og gal, og folk forguder meg så er jeg tydeligvis glad i å drikke (noe som IKKE gjelder alkohol) og jeg er visst en tiger i sengen
Mille** Skrevet 19. mars 2008 #17 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er visstnok både god og dårlig i sengen, og drikker mye, men er den beste kysseren noensinne. At jeg er litt fjollete er vel bare søtt!?? ;o)
mei&mi + marcus :) Skrevet 19. mars 2008 #18 Skrevet 19. mars 2008 M : best kisser ever. E : Great in bed. T : You're loyal to those you love T : You're loyal to those you love E : Great in bed Grådig kjedelig jeg skulle være da....
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #19 Skrevet 19. mars 2008 M : best kisser ever. A : you like to drink. R : Friggin' crazy. I : Unbeliveble in bed. A : you like to drink.
NoDoubt Skrevet 19. mars 2008 #20 Skrevet 19. mars 2008 Oiii...oi, oi... You are Quirky You like to drink You like to drink You like to drink Great in bed. Høres ut som om jeg lett hadde blitt med en hjem fra byen;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 19. mars 2008 #21 Skrevet 19. mars 2008 You're wild and crazy. Unbeliveble in bed. You like to drink. Great in bed. hahahhaa...alt stemte jo ???? go figure =)==)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. mars 2008 #22 Skrevet 19. mars 2008 L : Bad in bed I : Unbeliveble in bed N: You like to drink D : one in a million. A : you like to drink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå