annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 hadde en MA med utsraping for 4 uker siden ca,sluttet å blø etter ca 14 dager,hadde da sex like etter..nå har jeg hatt vondt i hodet og skikkelig kvalm(som jeg aldri ha hatt før i mine 2 andre sv.skap),hatt ømme pupper i 1 uke,og for 2 dager siden + idag hadde jeg 2 dråper blod når jeg tørket meg(tankte da at mensen skulle komme),men ikke tegn til mere blod...tro om jeg er gravid igjen?? noen som har opplevd dette?
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. mars 2008 glemte å skrive at magen er skikkelig oppblåst...
Sonata08 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Hmm. Minner jo veldig om graviditetssymptomer dette. Har du testet ?
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2008 tok en test her om dagen for å se om jeg fikk neg. etter Ma,og det gjorde jeg..men tror det er for tidlig å teste,tenker jeg skal ta en test på tirsdagen når apoteket er åpent igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå