ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 I det siste har han begynt å ha tungen hengenes ut av munnen, henger der stort sett hele tiden. Gjør ikke noe spesielt med den, den bare henger der. Han ser helt rar ut. Og i tillegg så kan han ikke rulle seg fra ryggen til magen mer. Begynte med det da han var 5 mnd og har rullet som bare det. Men nå ligger han jo aldri på ryggen mer, krabber og går ved sofaen og slikt. Har prøvd og lagt han på ryggen, men virker ikke som han skjønner hvordan han skal gjøre det mer. Snur seg heller ikke mer enn over til siden i sengen. Hva kan det være tro? Etter han begynte å reise seg har han hatt noen skikkelig smeller i golvet da. Er redd for at han har blitt skadet av alle de gangene jeg... Han ramler ikke på rumpen, neida, det er rett bakover å hodet klask i golvet. Bør jeg være bekymret eller?
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Sikker på at Didriken din er helt normal jeg. Men for din egen del, bestill en time etter påske så får du fred.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 Takk for den din anonyme dritt! Tror nok jeg bestiller en time Børn, må få litt ro i kroppen...
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Pass kjeften din jævla drittmenneske!!!!!
cherry coke Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Det er sikkert ingenting galt med gutten din=) Men du kan jo snakke med lege eller HS? Ville gjort det for å få fred i sjela. Og du anonyme....Get a life!!!
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Tror det er ganske normalt. Kanskje han bare ikke vil rulle for en periode? Alt er nok helt bra med han, men du kan jo alltids sjekke om du er i tvil.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 Jeg synes ærlig det høres litt rart ut at tunga henger ut av munnen stort sett hele tiden... Men jeg er ingen lege og skal ikke uttale meg om hva jeg tror eller mener. Ta kontakt med lege over påske du;-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2008 Skal øve litt på rullingen i påsken tror jeg, så ringer jeg legen over påske hvis han ikke vil rulle. Egentlig ikke rullingen som jeg tenker mest på , for han er jo helt normal i alt annet, og vi legger han jo aldri på ryggen heller da, når vi legger han ned på matten så er det som regel på magen. Eller vi setter han ned. Synes det med tungen er veldig rart da, skjønner ikke hvorfor han plutselig har begynt med det... Han er forresten 10,5 mnd hvis jeg ikke skrev det.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #12 Skrevet 19. mars 2008 Vet ikke om det er vanlig et med tungen, men det hadde jeg også da jeg var liten. He he, nesten alle bildene mine fra rundt 10 mnd alder har jeg tungen ute på. Sikkert ingenting galt med han, men det er forferdelig å mistenke det.
*Smiley* Skrevet 19. mars 2008 #13 Skrevet 19. mars 2008 Hei.når marius var litt over 5 mnd så hadde han tungen ut hele tiden. Han sluttet faktisk og rulle også , hadde en stopp på 3 uker eller noe, så var han plutselig igang igjen:) Tror neppe det er noe gal med sønnen din:) Men skjønner at du blir bekymret. Ikke enkelt å være mor alltid.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2008 Han har jo ikke tungen ute hele tiden da, men føles slik i allefall. Men kan også bare være at han har funnet ut at det er gøy akkurat nå da, vet ikke. Men det er veldig ekkelt å føle at jeg tror det er noe med han. Som sagt får vi øve på rullingen, tungen vet jeg ikke hva vi skal gjøre med....
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #15 Skrevet 19. mars 2008 Noen barn går med tunga ute lenge uten at det er noe galt. Men jeg hadde kanskje sjekket det jeg også, sånn for å slippe å være usikker! God påske til dere!
~~DoraDora~~ Skrevet 19. mars 2008 #16 Skrevet 19. mars 2008 To av mine tre barnn hadde for vane å ha tungen ut av munnen omtrent hele tiden. Den ene av de rullet også svært lite. De er begge helt normale, men jeg var som deg bekymret med den første. Du kan nok bare slappe helt av :-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. mars 2008 Han er jo normal på alt annet da, krabbet opp trappen til og med i dag så hehe. Lure nå på om han gjør det bare på gøy eller noe. Men blir bekymret likevel. Skal til hs om ikke lenge, så får se det ann til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå