Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Vet det finnes et firma du kan sende ting via, og så merker de pakken med gave, eller verdi under 200kr. Noen som vet om dette, hvor og hvordan?????
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg vet, men da må du skrive brukernavnet ditt så jeg kan sende deg i melding... Gidder ikke legge det ut for alle. Er det noe spesielt du er ute etter å kjøpe?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 en Hotsling fra Hotsling.com (vet Dot e Dot har,men sparer mye ved å bestille via det firmaet det er snakk om)
VeslePhreaken Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Hø? Det har ikke jeg hørt om.. Jeg vil også vite Tenkte å bestille en del tøybleier o.l derfra..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Hotsling og tøybleier har de ikke på det stedet jeg vet om..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 tror du kan be de fleste nettbutikker å sende det som pakke, slik at du slipper toll.. jeg bestilte et smykke å noe greier, å sendte mail til butikken om de kunne pakke det som gave, slik at jeg slapp toll.. fikk svar om at det gikk helt greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå