Gå til innhold

en uke ferie til danmark i sommer,men hvor????

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen anbefalinger?en uke til danmark i sommer med sambo og mini som da er 1 år men hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg hverfall Sjælland og ikke Jylland. Sjælland er myyye finere. Jeg kan ikke navnene på alle stedene, men området rundt Stillinge strand synes vi er flott :-)

Skrevet

tror vi skal til jylland. =)

husker fra jeg var lita at det var fint der=)

Skrevet

Fyn er fint! Der er det ikke så flatt som i resten av danmark, så dere blåser ikke bort uansett sol eller regn:-)

Skrevet

Rønbjerg. Se www.rønbjerg.dk

Kjempefint der for barnefamilier. fint å ha som base til ulike aktiviteter, samt at det er så mye å finne på på selve campingen at man ikke trenger å dra på aktiviteter "utenbys" hver dag.

Vi leide den største hytta. Er store griller ute, og vi brukte de ofte når vi skulle ha middag. Stort lekeland på 7000 kvm, tror jeg. Passer best for de minste opp til 7 - 8 år tenker jeg. Men har du større barn, finnes også laser"jakt" (husker ikke helt hva de greiene heter) m.m. Gå inn på nevnte adresse å se selv, så kan du gjøre deg opp en mening. Er også et stort badeland på campingen.

Skrevet

lalandia!!

www lalandia.dk

Skrevet

henger meg på lalandia............med en overnatting i københavn....

- ta dfds til køben. videre til lolland med evt tog eller bestill gjennom dfds...... kan også ta dagstur fra lolland til bon bon land.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...