Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 8+1, så det er tidlig, men bestilte time hos privat lege:) hjertet slår, det blinket på skjermen, ellers så kunne man tyde et lite nurk, men det er lite enda:) men gøy at hjertet slår, det gjør det lettere å holde ut kvalmen dagen lang!!! flere som har vært der i uke8? hva så dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig da... :) gøy å se hjertebank.. har selv bestilt time til tirsdag neste uke.. da er jeg 8+1 også faktisk...

var på ul i uke 7 tror jeg sist gang.. så en runding med som som banket inni.. hehe.. kunne se hjertet som slo, men jeg selv så ikke noe mer en en rund flekk ...

Skrevet

var der i uke 6 og da så jeg hjertet banke, og en liten klump, jo mer jeg ser på ul bilde syns jeg at jeg kan se en mini form på den også..hihi

Skrevet

jeg er i uke 6, vill ha tidlig ul . fikk det sist gang, fikk det da i 12 uke.

Skrevet

Var på ul 8+4. Så en liten baby med armer og bein (korte stumper til ben da men...hehe), så så vi alle ti fingrene og at minibabyen dansa og hoppa rundt. Og det store bankende hjertet midt i kroppen. Var veldig beroligende å få se.

Var lite enda da, så nå gleder jeg meg til uke 19, fikk time til ordinær ul i posten nå på onsdag. Lenge å vente, men er jo bare i slutten av mai, så 2 mnd til må jeg klare å holde ut:)

Lykke til videre du og!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...