Gå til innhold

Dere som har blitt spådd....

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bra stemte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg har det vært både og. Aurora traff både på når jeg skulle gravid og på kjønn, mens andre bommet på når jeg skulle bli gravid. Er jo mest på gøy, og ekstra gøy når de treffer så klart :)

Skrevet

Da vi var prøvere, ble jeg spådd at jeg skulle få ei jente i mai 2008.

Som du ser på nicket mitt; Vi venter ei jente, og har termin 7.mai. Morsomt! Synn jeg ikke husker hvem det var som spådde meg! :(

Skrevet

ååå så göy! Jeg har lagt ut på spå/horoskop i dag så jeg håper noen av damene der inne har noe bra å si:)

Skrevet

ja jeg blei spådd riktig begge gangene den første gangen mistet jeg da men det var riktig...har fått beskjed om at jeg venter jente så det blir spennende det er det jeg ønsker meg,har en gutt fra før

Skrevet

Har blitt spådd at jeg skal føde den 20.mars, altså i løpet av det kommende døgnet! Sitter nå her enda da, merker ingenting...hehe.

6 dager til termin 26.mars..

Skrevet

har blitt spådd hvilken mnd eg kom til å bli gravid begge graviditetene mine og det har stemmt...skummelt..sist var det mamalari som spådde..hu spådde 4 barn...denne kommer til å bli jente,spennende å se om det også stemmer,hu spådde også hvordan graviditeten min skulle bli de første mnd,stemmte på en prikk..er helt sjokka...

Skrevet

Jeg ble spådd at jeg skal ha jente, men det er en gutt.

Skrevet

åjåj!! Det er mange som får riktig jo:):) håper håper at de kan si noe om meg også som stemmer! hvertfall om graviditet!!

Skrevet

Mamalari fikk rett på når jeg skulle bli gravid.Videre har hun spådd at det blir en gutt, men er bare 7+3:).Har hatt guttefølelse helt siden jeg ble gravid selv.Har jente fra før.Hun spådde et barn til etter dette, og det har jeg blitt spådd av en veldig pålitelig klarsynt dame før.Håper det stemmer!

Skrevet

I løpet av de 2,5 årene vi var prøvere ble jeg spådd graviditet flere ganger.

Stemte jo aldri...

Og før UL nå ble jeg spådd gutt men i magen bor det en jente;-)

Så har ingen tro på disse spådommene,men synes det er morsomt da.

Skrevet

jeg har blitt spådd gutt av mamalaria,og jente hos aurora..selv har jeg hatt kjempesterk følelse på jente..

har en gutt og ei jente fra før så d er nett d samme hvad blir..men lurer på om d faktisk kan være noe i denne sterke følelsen ..noen med erfaring med å ha såååå strek følelse av hva kjønn d blir?

Skrevet

Jeg ble spådd jente av Aurora og at jeg er gravid nå. OG av mamalaria ble jeg spådd gutt i april/mai. Skal teste meg på mandag, så får vi se..

Hadde håpet av 57litt også ville prøve å spå (" 2 av 3"), men hun hoppet over meg..

Skrevet

Mamalari spådde rett på meg også :) Spurte om jeg var gravid en uke etter EL, og det var jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...