fiskelisken Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg skulle fått penger av Nav idag..eller igår var det vel.Men siden det ikke dukket noe opp ringte jeg inn for å høre. Hun sa da at de ikke hadde fått inn lønnsopplysninger fra arbeidsgiver..hmm..det har de fått for jeg fikk en utbetaling av de forrige mnd..noen dager forsinket siden de ventet på LØNNOPPLYSNINGENE!...så da sitter jeg her da..uten penger. Heldigvis har samboer fått lønning idag men hvis jeg hadde vært alene så hadde det jo ikke gått! Kjenner jeg er skikkelig irritert på de nå..og det hjelper ikke akkurat at jeg begynner å bli tyngre og tyngre og homonene svinger som bare det! Ble så sinna at jeg faktisk begynte å gråte. Men jeg klarte ikke kjefte på hun jeg pratet med heller..for hun hadde ikke noe med utbetalingene å gjøre og skjønte ikke hva som hadde skjedd. Så da får jeg vente til tirsdag..for det er vel stengt på mandag?..og om de kan sende opplysningene en gang til og så ringe til Nav og forsikre meg om at jeg får riktig sum utbetalt for dette gidder jeg ikke en gang til.... Phuuu..der fikk jeg ut litt sinne og frustrasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå