nickoline og supermann Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Har sendt inn papirer til NAV, men fått de i retur. dette er maaaaaaaange uker siden. Så gikk det fire uker. så fikk jeg brev om at jeg hadde brukt feil skjema ( det som lå på nettet) sender meg så nytt skjema. fyller de ut og leverer. da får jeg telefon. de har sendt meg samme skjema jeg først hadde sendt inn. i tilegg måtte vi fylle ut en kontrakt på samlivsbrudd i tilegg til FVK sin. Snakk om å måtte ha inn ting med t- skje.... så nå er det påske og jeg får ikke levert det før over påske. - JA DA! PENGER TRENGER MAN IKKE! så var det likningskontoret da. De ringte dagen etter jeg levert endring av skattekort. Adresseforandringen min var ikke registrert enda. Jeg spør om hun da ikke kunne vente en uke før hun så på det igjen. siden papirene var sendt til folkeregisteret. Jo, det kunne hun gjøre. I tilegg skulle hun føre på fradrag for barn i barnehage og reiseutgifter.I dag 2 uker senere har jeg da fått nytt skattekort. Tenkte da jeg så nærmere på det at det ikke var noen forskjell på hva jeg ville få utbetalt..... Ved nærmere ettersyn har de sendt meg skatteklasse 1 kort med prosenttrekk i stedet. NEI. PENGER TRENGER MAN IHVERTFALL IKKE! OPPGITT! gOD PÅSKE Ved nærmer
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Husk på at det er lite dei som sitter der, kan tenkte sjøl;) Og dei merkar jo ikkje om du ikkje får pengar:) Skattekontoret ser ikkje ut til å vite noke anna enn at dei skal ha inn mest mulig pengar, og NAV vil betale ut minst mulig... Då blir dessverre vi som er avhengig av pengar, skadelidande..... Vi må lære oss å leve på luft aleine vi som er eislege forsørgarar;) Dei berre flyttar papir, og passar ikkje papiret inn, så blir det først flytta i ein "tenkebunke", og så kan det hende det skjer noke etterkvart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå