Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Skal man bare pudre da eller? Hvor mye skal jeg ta på?
* 5 om dagen * Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 jeg har alltid hatt på 1 ts, og latt det være i bleia jeg, har knirka litt men...hehe... etter et par dager så har alltid stumpene vært fine her i huset igjen, og jeg har kun brukt potetmel på alle mine 5 unger. allerede etter neste bleieskift vil du se at det er bedring.....
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Håper det bedrer seg snart, altså. Inotyol hadde ikke særlig effekt, ikke zinksalve heller.
* 5 om dagen * Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 bruker du godt med potetmel, skal jeg vedde på at han er fin på et par dager, men er viktig å skifte ofte, og spesielt om han har litt mere i bleia si( les: bæsj ) hehe..... asså, ta den med en gang...men det gjør du sikkert fra før :-)) er det tannutbrudd??
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Hun har bare arvet huden til moren sin, ser det ut til. Litt eksem ellers på kroppen og hun får veldig lett bleieutslett. Tar bæsjebleier med en gang, og skifter bleier veldig ofte. Hun går en del uten bleie også, jeg gjør liksom alt etter boka. Hehe. Ingen såpe, ingen våtservietter osv.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Sikker på det ikke er sopp? Da hjelper krystalfiolett veldig godt. Eller canesten
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Jeg skal kjøpe krystallfiolett og engangshandsker nå straks. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå