Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 I går stumpa eg røyken, og det føles sååå godt! Har sef. litt sug i dag, men det rekna eg med. Er bare happy eg no likavel. Har gått meir eller mindre forkjølt siden oktober no (kan nok takka jobben litt for det og), og nå er eg tett i brystet. Så no har eg fått nok! Dessuten rekna eg over det, og fann ut at røyken kosta meg 2000 kr i mnd! Dæven!! Tenk på alt eg kunne brukt dei pengane til.....
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Gratulerer Flink er du:) Jeg er desverre verre enn en skorstein:O
kanutteogkruttet Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Gratulerer så masse... er litt misunnelig på deg nå merker jeg. Planen er å slutte med meg også, og har jo trappet ned til 5-6 om dagen istedet for mellom 15-20 for dag. Skal klare dette jeg også etterhvert.... Jeg MÅ bare klare det. men lett er det ikke. Hvilke metode brukte du på å slutte?
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Eg leste ei bok. "Endelig ikke-røyker" av Allen Carr. Den er utrulig kjedelig, men fungerer virkelig. Veit det siden det er andre gang eg leser den. *hehe* Kjenner sug, men bryr eg rett og slett ikkje om det. Humøret er på topp, og spiser ikkje spesielt mykje heller. Du skal røyke som normalt mens du leser boka, og ikkje trappe ned eller noko slikt. Og så røyker du siste røyken etter du er ferdig med boka, og det var det. Latterlig enkelt faktisk, men sjukt kjedelig bok. Måtte tvinga meg til å lesa meir enn 1 sida til dagen. Anbefaler deg å prøve boka, for å slutte heilt på egenhand er utrulig vanskelig. Har prøvd, men sprukke tidligare. Lykke til! Håper du klarer det! :-)
kanutteogkruttet Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Da tror jeg at jeg skal prøve å lese den boka. Tror kanskje mamma har en liggende.... Håper på bedre resultat nå enn de andre gangene jeg har prøvd å slutte.
Kosel Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Mitt beste kutterøyken triks var å oppdage at jeg var gravid - stompet den tvert! sta som faen! beste av alt er at jeg egentlig ikke har hatt noe røyksug heller. Et par ganger nå i etterkant når vi har vært ute å tatt oss noen øl eller no. Da har jeg tatt et par trekk og syntes faktisk ikke det er godt en gang - Så tipse mitt er damer : bli smelt på tjukka c",) haha - (veit dette er feil forum å si det på kanskje...hehe)
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Jeg slutta og etter å ha blitt gravid. Eller, det tok en stund. Jeg bestemte meg for å slutte da jeg var hos legen og fikk graviditeten bekrefta, men klarte det ikke. Prøvde å trappe ned, men klarte det ikke. Fikk så dårlig samvittighet fordi jeg røyka mens jeg var gravid og fant tilslutt ut at det ikke var vits i å prøve å slutte å røyke, fordi jeg ikke greide det og det var bedre å ikke prøve enn å prøve og samtidig føle seg som verdens verste person. Men plutselig hadde det gått 3 uker uten at jeg hadde røykt, og jeg hadde engang ikke lagt merke til at jeg hadde slutta! Jeg røyka vel i 3 uker etter at jeg fant ut jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå