Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For alle oss over tiden....

(og smålig er lei tråder om f.esk små mager i uke 27, hva er kynnere?, barbering etc...)

Hadde selv termin 13, og er nå møkk lei av å vente.

Bir satt i gang neste tirsdag på KK i Bergen om ikke noe skjer innen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg hadde termin 15 mars men ikke noe som tyder på at det er fødsel på gang enda. skal sette i gang neste torsdag dersom det ikke har skjedd av seg selv innen da på SUS.

det er mitt andre barn og jeg gikk over tiden med 9 dager forrige gang så jeg er jo instilt på at det kan bli like lenge nå.

Skrevet

Min nummer to også, har en gutt på 14mnd fra før, og han ble født på termindato..

Skrevet

Er her jeg også........ blææ.. term 15 mars

Lei kan man trygt si........

Skrevet

Samme som deg HI, termin den 13, avtale om igangsetting den 25. Ingen tegn til at kroppen er klar.

Det verste med å gå over må være strekkmerkene som vokser enda mer og at babyen er så sterk at jeg begynner å gråte når den setter igang... Pluss at jeg begynner å få vondt for å gå, veldig sår der hodet ligger og stanger og fått mye kramper i leggene :(

Skrevet

Melder meg på her jeg også, selv om terminen er i dag og det vel ikke er over termin før i morgen. Men her skjer fint lite som tyder på at babis har tenkt seg ut på en god stund.

Skrevet

9 dager(snart 10) dager over og temlig fustrert.. har time på lørdag..

Skrevet

Buhu dere er på overtid! Termindatoen betyr ikke at ungen skal komme ut på DEN datoen.. så slapp av, spar krefter og nyt siste tiden, det er kjempelenge til du skal ha barn igjen, og tror meg dere kommer til å savne sparkene i magen (kansje ikke det føles sånn nå, men tro meg)

Så slutt å syt!!!

Skrevet

Jeg henger meg på jeg også! Hadde termin 15.mars og ikke et eneste tegn på at noe er i gang, Gikk 14 dager over med førstemann,så ærlig talt fortjener vi baby snart synes jeg! Har liksom blitt "overtidsfamilien". Blæh! Og så er det kjedelig å ikke kunne dra på påskeferie "for det kan jo skje når som helst" Yeah right!

Skrevet

Fint med en overtidstråd.

Jeg hadde termin 12. mars og føler at ingenting som helst er på gang.

Synes kynnerne var mye sterkere for 1 mnd tid siden, nå er det liksom ikke noe "tak i dem".

Skal på overtidskontroll ons 26, men har fått beskjed om at jeg ikke blir satt igang da.

Og helt enig med deg Smellkyss, vi fortjener virkelig en baby nå!

En påskebaby!!!!

Skrevet

Hadde termin 13.Mars, er veldig lei nå.

Ble sendt til sykehuset på mandag, pga at symfysemålet mitt har gått fra å ligge på streken hele svangerskapet, til helt øverst oppe på arket. Var på ultralyd og jenta mi er 4,5 kg nå, så jeg er litt redd for at hun blir over 5 kg om jeg må gå en uke til. Hadde 2 cm åpning og var moden så "statistisk" sett skal jeg føde ganske snart ifølge legen.Trengte ikke bestille overtidstime mente hun, og 4,5 kg var normal størrelse, så sånn var nå det.

Men tviler på at noe kommer til å skje, har ikke kjent noen ting enda og kynnere har jeg ikke kjent.

Vi får bare krysse fingrene å håpe at noe skjer snart....

Fullmåne i morgen, så da er det ekstra mange som føder har jeg hørt....

Skrevet

Her i gården hadde vi termin 17mars og er -3 dager. Sliter veldig med tålmodigheten allerede og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i evt 2 uker til. NÅ må jenta vår ville komme:)

Skrevet

Hadde termin 15 mars.....5 dager over...er lei nå-

Gleder meg til ventetiden er over og vi kan komme oss i gang med resten av livet......nå kan vi jo ikke gjøre en dritt.....kan ikke dra noen sted ...... fått beskjed om å tilkalle sykebil hvis vannet går....

Skrevet

hadde termin 12 mars .. er i dag -8 dager, ikke så gøy.. skal på overtidskontroll på onsdag.. 14 dager etter termin.. regner med å bli satt i gang da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...