tuppa prøvd lenge Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 og hvis de klemte litt så kom det væske. så jeg da med min nysgjerrighet vettu måtte jo prøve dette jeg også :-) men til min store overaskelse så kom det litt væske??!! er dette litt vanlig eller? regner jo med at det er hormonbetinget men er det vanlig å få sånn etter el? er det flere som har hatt dette? dette var rare greier altså!
Gurine Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har i hvertfall hatt det siden jeg fikk mitt første barn for snart 7 år siden. Men vet ikke om det er vanlig å ha det før man får barn? Da tenkte jeg nok ikke på å sjekke det
tuppa prøvd lenge Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 hehehe!leste igjennom innlegget mitt og skulle tro jeg var en sånn liten psykopat som leter meg glugg i hjel etter symptomer:)hehe har aldri tenkt over dette jeg heller og har aldri sjekket det.....før nå:)hehe men ble bare litt nysgjerrig når jeg leste dette innlegg og bestemte meg for å inspisere puppene mine:-)hohoho men ble som sagt veldig overasket over hva inspeksjonen viste.
Gurine Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Ja det kan jeg tenke meg Hadde nok gjort det samme hvis jeg hadde tenkt på det før jeg ble gravid med første Hender jeg må sjekke om det er noe der fremdeles jeg også, bare for å se om alt er som det pleier liksom hehe
tuppa prøvd lenge Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 hehe!godt det ikke er bare meg som er litt nysgjerrig av meg da:)hihihi
VenterJuniBaby!! Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 jeg har hatt det lenge jeg...vet ikke hvorfor ,men :s men det forsvinner ikke heller....
Duchess Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 ¨Jeg også... slutta å amme for 2 1/2 år siden og har fremdeles bittelitt melk i brystene. jeg nevnte det for legen min og hun mente det ikke var noe uvanlig/galt med det. God påske!
pippi_78 Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Jeg hadde heller aldri tenkt på å sjekke før jeg plutselig og helt uventet fikk en del andre symptomer. Men tenkte med en gang at melken måtte komme av hormonendringer pga graviditet (veldig tidlig SA..). Så vet ikke om det er vanlig dersom man verken har vært gravid eller gått på p-piller..?!? Noen som vet? Fikk svar tidligere på annen tråd av ei som hadde litt mindre melk rundt EL, mens jeg denne måneden først oppdaget det ca 3 dager etter antatt EL.. Andre som har erfaringer med når i syklusen det er mest/minst?
Pariserdama Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 PS: det er ikke melk (med mindre du har vaert gravid og ammet kanskje) men veske/puss.....haerlig eller hva!! Legen sa det ikke var noe aa bekymre seg over saa lange det var klar/hvit og ikke blod. For meg var det visstnok hormonbetinget.....
Pariserdama Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 PS1 - jeg har forresten problemer med aa bli gravid kan det virke som (15 pp) og har sjekket websider til fertilitetsklinikker her i Frankrike. Alle sidene remser opp mange ting som de ser paa i henhold til barnloeshet og veske fra brystene var en av tingene. Ikke for aa skremme noen, men lurer paa om det kan vaere noe tull med hormonene som gjoer at jeg ikke blir gravid.
VenterJuniBaby!! Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 hmm..kjenner flere jeg som har hatt veske i brystene, og dem har fått bern helt fint i senere tid, og legen min sa at det var ikke i alle tilfeller at det var barnløshet pga det.....jeg har hatt veske i puppene lenge, men kan få barn for det om (men er en liten sliter ....hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå