Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Tror det kom i ungdomstiden.. gikk myyye med bar mage.. og vips så kom det ekstra fett på korsryggen....?!?!... Mener å ha hørt noen si at det var kroppens måte å beskytte eggene på.. at den la på ekstra fett der.. ? Men aaaaner ikke om dette stemmer Noen andre som har dette.. liksom litt fett på korsryggen...? Høres helt rart ut.. og vanskelig å forklare. men nettsom en hump der.. =/ Er nokså slank ellers... men har alltid plaget meg den humpen.. Hvordan bli kvitt den?????
To tette + snart ei med flette Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Har også litt ekstra fett der, men det stammer nok mer fra mine litt tyngre dager enn fra ungdomstiden Men jo, jeg har også hørt noe sånt som det du sier.....lurer også på om det stemmer..
SuperGlad Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 fikk det da jeg var 18-19 jeg..... skal bestille meg sånn rockering å håper den forsvinner da!
LizzyG Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Har ikke fett på ryggen, men var jo veldig populært å gå med bar mage året igjennom før da. Har også hørt at det var kroppens måte å beskytte den bare magen på ved å få litt fett rundt der.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 Okei.. Har bestilt meg rockering jeg oxo forresten hehe.. så viss den fjerner dette ekstra fettet på ryggen, og de flotte "love-handles'ene" mine så blir jeg storfornøyd!
It's all about me Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Jepp, dette er kroppens måte å beskytte seg på. Se deg rundt om våren/høsten så ser du haugevis av ellers slange småjenter med bar mage og en matchende bilring til.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2008 Men kalles dette "bilring" da..? er bare en hump på ryggen.. når du nevner bilringer ser jeg for meg store fettvalker på magen=P Men usj.. håper jeg blir kvitt dette stygget fettet
It's all about me Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Det legger seg som regel rundt hele midjen, du har bare vært veldig heldig )
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2008 åh, okei.. hmm.. heldig og heldig.. viss du ser på den måten kansje.. =P Men ville jo helst ha sluppet unda denne forbaska greia da! Er jo ikke pent.. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå