Gå til innhold

Uhm ,bare meg i hele verden som har dette problemet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det kom i ungdomstiden.. gikk myyye med bar mage.. og vips så kom det ekstra fett på korsryggen....?!?!...

Mener å ha hørt noen si at det var kroppens måte å beskytte eggene på.. at den la på ekstra fett der.. ? Men aaaaner ikke om dette stemmer :P

Noen andre som har dette.. liksom litt fett på korsryggen...? Høres helt rart ut.. og vanskelig å forklare. men nettsom en hump der.. =/

Er nokså slank ellers... men har alltid plaget meg den humpen..

Hvordan bli kvitt den?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også litt ekstra fett der, men det stammer nok mer fra mine litt tyngre dager enn fra ungdomstiden ;)

Men jo, jeg har også hørt noe sånt som det du sier.....lurer også på om det stemmer..

Skrevet

fikk det da jeg var 18-19 jeg.....

skal bestille meg sånn rockering å håper den forsvinner da!

Skrevet

Har ikke fett på ryggen, men var jo veldig populært å gå med bar mage året igjennom før da. Har også hørt at det var kroppens måte å beskytte den bare magen på ved å få litt fett rundt der.

Skrevet

Okei.. Har bestilt meg rockering jeg oxo forresten hehe.. så viss den fjerner dette ekstra fettet på ryggen, og de flotte "love-handles'ene" mine så blir jeg storfornøyd!

Skrevet

Jepp, dette er kroppens måte å beskytte seg på. Se deg rundt om våren/høsten så ser du haugevis av ellers slange småjenter med bar mage og en matchende bilring til.

Skrevet

Men kalles dette "bilring" da..? er bare en hump på ryggen.. når du nevner bilringer ser jeg for meg store fettvalker på magen=P

Men usj.. håper jeg blir kvitt dette stygget fettet

Skrevet

Det legger seg som regel rundt hele midjen, du har bare vært veldig heldig :o)

Skrevet

åh, okei.. hmm.. heldig og heldig.. viss du ser på den måten kansje.. =P Men ville jo helst ha sluppet unda denne forbaska greia da! Er jo ikke pent.. =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...