allerhelstNorge Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Eller rettere sagt hussalget. Nå har vi hatt det til salgs siden februar 2007, men er det noen som tør å satse på husskjøp i disse dager? NEIIII!!! Iallefall tydeligvis ikke vårt koselige hus, som jeg egentlig ikke har lyst til å flytte fra. Så nå forsøker vi vårs på utleiefronten istedenfor. Er ikke spesielt dugen på det siden jeg allerede leier ut en leilighet i Norge. Synes vel egentlig det er mere enn nok. Utleiefirmaene jeg har vært i konkt med var VELDIG interessert i å leie ut huset vårt da det er stor etterspørsel etter større hus i område men meget få til leie. Men det er ikke bare det at vi må finne rette leietager til vår bolig, vi må selvfølgelig finne bolit å leie selv også. Har ikke råd til å kjøpe før vi har solgt:(. Det værste er vel at det er MEGET FÅ boliger til leie dit vi vil flytte. Hjelpe seg, at ting skulle være så vanskelig da. Men alt har vel en løsning til slutt og det er en mening med alt, tror jeg da iallefall;).
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Så kjipt at det skal være så vanskelig å selge huset. Dere ble jo forespeilet noe annet den gangen.....Men om utleie er en mulighet uten å tape masse penger så går jo det også, selv om det er litt tungvint..... Håpe på noen leieboere som er like "enkle" som her hjemme:-) Tvi tvi!!! PS: Ikke lenge til du kommer hjem og det gleder jeg meg masse til!!!!
Natteravnen* Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Kjedelige greier altså! Håper det blir god inntekt på utleige, det er vel ikkje so gode tider for salgsmarkedet der borte no har eg forstått. Syns det i mange år har vore ekstremt overprisa i UK, Lykke til, kanskje kjem det brått ei veldi interresert familie og kjøper heile huset likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå