Askepott 3 barnsmor Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hva lønner seg?og hvordan regner jeg ut hva han må betale i mnd?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 NAv si beregning er vel det det reelt kostar å ha barn, mens bf kan vere grei og betale litt meir;) Eg har det gjennom NAV innkreving, ellers hadde eg ikkje sett noke til noke bidrag i det heile:) Her er bidragsvieledaren til NAV: http://tjenester.nav.no/bidragsveileder/servlet/dispatcher/ Den stemmer sånn tilnærma, i allefall:)
Gjest anouschka with Love Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Hei! Vi inngikk privat avtale nå og satt faktisk et lavere beløp enn NAVs beregninger. Spørs hva du synes selv. Alt er mulig bare dere blir enige. Jeg ville ikke satset på privat avtale om ikke samarbeidet er bra. Da kan det ende med at du ikke får en krone. Man kan visst også be innkrevningssentralen kreve inn beløpet om dere på forhånd velger det. Her ville BF helst ha alt utenom det offentlige. Han vil heller ikke bruke fam.kontoret. Det synes jeg er positivt å ikke blande inn 3.part og at han er en såpass oppegående person som vil ordne opp mellom oss, uten konflikter og krangling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå