Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Nå har det tasset en stakkars hund rundt leiligheten min et par dager, og i dag lå han utenfor og sov, stakkar, han ser helt pjusk ut, så nå har jeg ringt falken, de skal komme og hente han! Huff, stakkar dyr, håper ikke det er noen idioter som har dumpet han pga påske ferien! Nå ligger han så fint på beina mine og sover Håper forresten ikke han smitter meg og babyen med noe rart
Anicol Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Stakkars vovven.. Kan hende han har stikki av og gått seg bort.. hva gjør falken i sånne tilfeller egentlig?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 Kanskje det, han har ikke noe halsbånd heller. Jeg lurer også på hva falken gjør med han.. Håper de finner ut hvem det er sin, eller evt noen som vil ha han.. Han er kjempesøt! Nesten så jeg vil ha han, meeen har to innekatter, så det går vel dårlig De er for øyeblikket stengt inne på badet, hehe
Mojo med trollungen Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Falken kommer å henter. Tar med hunden til en egen avdeling for savnede hunder. Der blir den holdt til noen melder den savnet. Går det lang tid blir den omplassert. Ikke noe farlig Bare at det koster MYE for eierene å hente hunden sin
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 Nå først kom de og hentet voffen, han begynte og bli dårlig, med feber stakkar, så dyrlegen fikk purret litt på falck, han hadde jo vært her siden kl 15:00! Utrolig søt hund, håper det går fint med han!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Så utrolig godt å høre at det fins snille sjeler som deg! Ikke mange som hadde gjort det der! Har hund selv, og det er godt å høre at det fins snille mennesker om man skulle være så uheldig at hunen kommer bort. Håper hunden er merket med en chip i nakken, så finner de eieren. Syns dette var en aldri så liten solskinnshistorie jeg!
hope<3<3 Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Så snill du er;) Du trenger ikke være redd for å bli smittet av noe av hund.Det er heller skjelden her i Norge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå