Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Dæven, akkurat det holdt jeg på å skrive nå.. Ødela vår i går, det var en fra Invite. Den ble jo ødelagt, så ikke fornøyd nei.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Miele er så dyrt. Men skjønner at det må til, det er den andre billige støvsugeren som går i stykker her.
*Rutletutt* Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Ja, de er dyre - men verdt det syns jeg. Vi hadde en billigere støvsuger før (husker ikke merket) og det er veldig stor forskjell på de to. Den virker veldig mye mer solid og tåler mer enn den andre, suger mye bedre (ser det når jeg vasker gulvet etter jeg har søvsuget) og har mange fancy duppeditter til å feste på røret;o)
maisel Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 jeg har nettopp kjøpt en på elkjøp. ble anbefalt merke volta.. betalte ca 600,- er kjempe kjempe fornøyd med den
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Miele er vel suverent best når det gjelder mange ting, ja. Huff, stakkars pengene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå