AO3 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg var på Lindex i dag, og der hadde de tilfeldigvis salg (70%!) på babytøy. Jeg klarte ikke å motstå fristelsen, og bare måtte kjøpe litt. Eller ganske mye... Det var jo så billig, jeg fikk en hel haug med klær for bare 180kr! To bukser, ett buksesett og 7 eller 8 bodyer. På en måte føles det litt som å utfordre skjebnen, men samtidig kan man jo ikke gå ut fra at det skal gå dårlig, heller! Man kan jo bli påkjørt av bussen også, liksom, man kan ikke leve livet ut fra det. Meeeen, i alle fall... Er det noen som har peiling på babyklærstørrelser? Jeg er helt blank på det... Jeg aner jo ikke hvor stor en gjennomsnittlig baby er når den kommer hjem fra sykehuset. Eller jeg vet jo hvor tung den er, men jeg klarer ikke se det for meg i klesstørrelse, om dere skjønner. Jeg kjøpte noe i størrelse 50, noe i 52 og noe i 60 - men trenger jeg størrelse 44 også? Det var sinnssykt lite! Noen som har barn fra før som vet?
Lova Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Så gøy at du fant så mye. Str.44 er prematur, så forhåpentligvis trenger du ikke så mye av det. 50-56 er er nyfødt størrelse.De fleste nøfødte som er født til termin er alt fra 49-53cm.Tror det er gjennomsnittet.Så de hadde masse fint til 50 og 70% på Babyshop også....Klarte ikke å kjøpe noe enda, jeg.Venter til sommersalget:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå