LabbogLine Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Testet nettopp, syns selv jeg ser et svakt strek som danner et kryss (brukte cb vanlig),men når jeg viste den til samboeren min, så han ingenting der (dumme samboer,hehe). Er vel bare meg som innbiller meg det da, sukk.... men var en tynn,tynn,tynn blå strek der det er jeg sikker på! (men det er sikkert i hodet mitt alt sammen, ønsker jo såååååå sterkt at den skal bli positiv..) Ja,ja. Må vel bare vente og se noen dager da. Syns huske jeg har testet likedan før en gang og at den var negativ, så... Streken var veldig tynn da, sikkert like tynn som en av de strekene som danner den horisontale.... sorry jenter, måtte bare "blow out some steam"
LabbogLine Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. mars 2008 Mente at jeg har testet før en gang, og fått samme resultat, men at det da i ettertid har vist seg å ikke være noen graviditet:)
tuppa prøvd lenge Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 hoho!!kjempe spennende!! ta en test igjen imorgen eller et par dager og så må du si ifra med en gang !:)hehe skal håpe og krysse fingrene for deg! xxxxxx
LabbogLine Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2008 Takk:) Men har egentlig ikke så store forhåpninger da... og om det stemmer, så må jeg fortsatt på ul og få konstatert at det sitter på riktig plass (hadde en ex.u i høst) Men det hadde vært helt suuuuupert om alt klaffet nå da. Kan gjerne gå rundt med kronisk soppinfeksjon i 9 mnd, bare jeg kan få en spire i magen min som sitter på riktig plass denne gangen:) Hehe Ble skikkelig irritert på samboeren min i sted som ikke kunne se streken da, hehe:) Dakkar... Skal teste igjen om noen dager, er jo bare 10 dpo enda, så fortsatt 4 dager igjen til ikm
tuppa prøvd lenge Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 vi får håpe alt vi har på at du er gravid og at den sitter der den skal! leit med den ex.u du hadde altså...men den neste spira sitter nok på riktig plass;) ja jeg har sagt til sambo at jeg kan godt gå med kvalme og oppkast i ni måneder hvis det er det som skal til for at jeg skal bli gravid:) og jeg haaaater å spy...er det verste jeg veit..... hehe!ja de mannfolka har å stri med:) men noen ganger er det bedre å ta en hvit løgn har jeg sagt til sambo så mannen din burde absolutt ha sett en strek i stad!;-)hehe samboer sa klart og tydelig ifra for et par dager siden at nå var han DRITT LEI bayprat,babylaging, bim og alt som følger med baby:-) kanskje jeg skal bremse litt i svingene tro?:)hehe men han trengte ikke å ta i så hardt da syns jeg:-) så lenge du har 4 dager igjen til ikm så har du gode sjanser for å få en sterk test om et par dager da! du må rope ut da når du veit noe mer!
LabbogLine Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2008 hehe:) må si jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Samboeren min har fått for seg at jeg bare er ute etter svømmerne hans, og at jeg dermed bare har lyst når jeg er fruktbar. blir litt slitsomt med babylaging egentlig, alt dreier seg bare om det. har aldri vært så fokusert på noe i hele mitt liv jeg, blir altoppslukende vet du:) Kan være lurt å ikke snakke så høyt om det en stund,og være inne på bim når han ikke er hjemme (det gjorde jeg denne perioden) Veldig lurt! Kan bli litt mye til disse mannfolka dette tror jeg:) Skal si ifra når jeg vet noe mer vet du! snakkes:)
tuppa prøvd lenge Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 ja det er helt altoppslukende!begynner å lure på om jeg begynner å bli sinnsyk for nå har jaggu begynt å drømme om baby og det er ikke likt meg:) ja jeg skal begynne å holde litt mer kjeft for forholdet sin del;-)hehe
LabbogLine Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2008 Sikkert lurt det ja, ihvertfall for en periode:) men skjønner deg veldig godt, er akkurat likedan selv. nå må jeg virkelig kjempe for ikke å nevne det,hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå